شیراز؛

همه نیروهای مسلح بسیجی و سرباز ولایت هستند

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، گفت: همه نیروهای مسلح ، بسیجی و سرباز ولایت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" در جلسه تعاملی نیروی انتظامی و بسیج كه در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم برگزار شد، گفت: همه نیروهای مسلح، بسیجی و سرباز ولایت هستند که در زیر یک پرچم مقدس خدمت می كنند و گوش به فرمان فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا هستند.
وی، ولایتمداری، مقاومت و روحیه پایداری بر حفظ اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی را از ویژگی های ممتاز بسیج عنوان کرد و افزود : پلیس و بسیج دو نهادی هستند که با تعامل و همکاری تنگاتنگ، می توانند نظم و امنیت عمومی جامعه را تعالی بخشند تا مردم،  بیشتر امنیت را در جامعه احساس کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم نیز در سخنانی، مهمترین عرصه صیانت از میهن اسلامی را برقراری نظم و تامین امنیت عمومی در جامعه دانست.
سرهنگ "محمدصادق شادمند" تصریح كرد: این امنیت حاصل خون شهدا و مجاهدت كاركنان ناجا است و در این میان باید از امنیتی که با تلاش فراوان نیروهای مسلح و قوای نظامی و انتظامی و نثار شهدای گلگون کفن در جامعه ایجاد شده است، حفظ و پاسداری شود.  
وی، با بیان اینكه بسیجیان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، جهاد گونه حضور داشته و پیشیبان نظام اسلامی هستند، گفت: بسیجیان با پیروی از ارزش های اسلامی و باورهای دینی و تحت امر ولی فقیه كوچكترین عقب نشیی در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی نداشته و در برابر تهدیدات دشمنان قد علم كرده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان "جهرم" با اشاره به تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی و سپاه در شهرستان "جهرم" ، اظهار كرد: امیدواریم با همدلی و همکاری مستمر این دو ارگان در ماموریت حساس انتخابات پیش رو سربلند خارج شویم.
انتهای پیام/
برچسب ها: نیروهای ، مسلح ، بسیجی ، ولایت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار