ناظر کمیته فنی دوچرخه سواری:

چچی انتظارات ما را بر آورده نکرد

طبق تصمیم کمیته فنی دوچرخه سواری قرار شد با چچی (مربی تیم سرعت) قطع همکاری شود.

چچی انتظارات ما را بر آورده نکرد!!

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری با هدف بررسی عملکرد مربی خارجی و تیم‌های ملی در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد و در نهایت اعضای کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری به این نتیجه رسیدند که با سرمربی تیم سرعت (چچی) قطع همکاری کنند.

چچی به دلیل مشکلات خانوادگی که داشت مدام در سفر به ایتالیا بود و نمی‌توانست برای رکابزنان برنامه منسجمی داشته باشد و از سویی هم تصمیم داشت که اردوهای تیم ملی را به کشورش منتقل کند که فدراسیون پس از بررسی موارد با این تصمیم او مخالفت کرد.

مصطفی چایچی، مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در این باره گفت: در جلسه کمیته فنی گزارش‌های مسابقه قهرمانی آسیا ارائه شد و هفته آینده برای حضور در المپیک برنامه ریزی می‌کنیم.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی یاد آور شد: رکابزنان 4 ماه در اردو بودند و به سبب خستگی تا تعطیلات نوروز اردو نخواهیم داشت.

اصغر خالقی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره جلسه کمیته فنی اظهار کرد: کمیته فنی در خصوص مسائل کیفی تصمیم گیری کرد و با توجه به حاشیه‌های مسابقات آسیایی که مطرح شده بود، مدال‌ها نسبت به سال های گذشته کم بود با سند و مدرک اثبات کردم که امسال نیز نتایج خوبی کسب شده زیرا امکانات و وضعیت جدی ژاپن و ... تاثیر بسزایی در عملکرد رکابزنان داشت.

وی در خصوص تیم کوهستان تاکید کرد: برای رکابزنان ملی پوش کوهستان تصمیم گرفته شد که قبل از مسابقات آسیایی به اردوی تدارکاتی اسلوونی بروند و در 4 تور اروپایی شرکت کنند سپس برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 13اردبیهشت به تایلند اعزام شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فنی ، کمیته ، چچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار