اصفهان؛

میلان آماده برگزاری هفته فرهنگی در اصفهان + تصاویر

شهردار ميلان گفت: در مجموع زيبايي‌هاي شهر اصفهان بسيار بالاتر از چيزي است كه انتظار داشتم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، "جولیانو پیساپیا" در ديدار با شهردار و استاندار اصفهان با اشاره به زيبايي‌هاي تاريخي و فرهنگي اصفهان اظهار كرد: زيبايي‌هاي اصفهان علاوه بر آنچه در ميدان تاريخي امام و بناهاي تاريخي وجود دارد در روحيه انساني مردم اين شهر نيز مشهود است.
میلان آماده برگزاری هفته فرهنگی در اصفهان + تصاویر

وي با بيان اينكه ما در ميلان در انتظار مرحله پسابرجام براي برقراري ارتباطات با ايران و اصفهان نبوده‌ايم، ادامه داد: راه‌حل توسعه و پيشرفت به توسعه روابط برمی‌گردد.

شهردار ميلان به برگزاري سه سالانه هنر طراحي و معماري در اين شهر اشاره و بيان كرد: هم‌اينك ما تاييد حضور پررنگ ايران را در اين سه سالانه اخذ كرده‌ايم و مي‌خواهيم در اين سه سالانه هفته فرهنگي اصفهان در ميلان و پس از آن هفته فرهنگي ميلان در اصفهان را برگزار كنيم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه در سفر به ايران بهره‌هاي لازم را برده است، تصريح كرد: در اين سفر هم لذت ديدن كشور ايران را داشتيم و هم توانستيم در عرصه كاري پيشرفت خوبي داشته باشيم.

میلان آماده برگزاری هفته فرهنگی در اصفهان + تصاویر

پيساپيا، در بخش ديگري از اين ديدار به معرفي شهر ميلان پرداخت و گفت: ميلان هم از لحاظ گردشگري و هم از لحاظ صنعتي داراي ظرفيت‌هاي بسياري است چنانچه حضور گسترده كارگزاران اقتصادي را در خود دارد و اميد است در راستاي اين هدف بتوانيم با يكديگر همكاري داشته باشيم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه ما مشتاق به تبادل توريست با اصفهان هستيم، بيان كرد: همچنين ميلان 98 واحد صنعتي كوچك و متوسط را در دل خود دارد كه بسياري از آنها آماده همكاري با ايران و اصفهان هستند.

شهردار ميلان ابراز داشت: اين شهر در زمينه‌هاي فرهنگي، هنري و گردشگري ظرفيت‌هاي بالايي دارد و اميدواريم بتوانيم همكاري خوبي در اين زمينه داشته باشيم.

وي در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به موضوع گفت‌وگوي ايران و اديان اظهار كرد: اين موضوع يكي از نكات مورد علاقه من است و فكر مي‌كنم ظرفيت‌هايي خوبي در اين رابطه در اصفهان وجود دارد.

وي در پايان صحبت‌هاي خود سفر اخير رئيس جمهور ايران به ايتاليا را نيز مثبت ارزيابي كرد.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.