در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان/

صدر: لیست موازی اصولگرایان نمی‌دهم

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برخی ادعاها مبنی بر ارائه لیست موازی با شورای ائتلاف اصولگرایان را رد کرد.

صدر: لیست موازی اصولگرایان نمی‌دهمسید شهاب‌الدین صدر نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان با رد برخی خبرها مبنی بر ارائه لیست موازی با جبهه اصولگرایان از سوی وی اظهار داشت: ارائه لیست موازی با لیست شورای ائتلاف اصولگرایان از سوی من صحت ندارد.

صدر با بیان اینکه من در جهت تقویت اصولگرایان تلاش می‌کنم، افزود: لیست شورای ائتلافی اصولگرایان حاصل یک تلاش جمعی است، هر لیستی نقاط قوت و ضعف خود را دارد اما امروز ما در مقامی نیستیم که بخواهیم دوستان را تضعیف کنیم.

گفتنی است طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که اصولگرایان غایب در لیست 30 نفره این جریان، با محوریت "شهاب‌الدین صدر" در تلاش برای ارائه لیست موازی هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان روز گذشته ستاد انتخاباتی شهاب‌الدین صدر با انتشار اطلاعیه‌ای، شایعات مبنی بر ارائه لیست موازی با شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان یا اعلام انصراف از نامزدی توسط وی را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

در چند روز اخیر، شایعاتی مبنی بر "ارائه لیست موازی با شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان" و یا اعلام انصراف از کاندیداتوری توسط سید شهاب‌الدین صدر نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که بدینوسیله ضمن تکذیب اینگونه شایعات، همه گروه های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی دعوت می کنیم.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: سید شهاب الدین صدر به عنوان یکی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت مستقل و در چارچوب قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی به فعالیت های انتخاباتی خویش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.