اقامت درکویت پاداش ازدواج با زنان مطلقه/ کباب نخورید سرطان میگیرید/عروس کشان به سبک بوداپست

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.




پایگاه خبری اخبارالساعه امارات امروز (سه شنبه) نوشت: با زنان مطلقه کشورهای عربی خلیج فارس ازدواج کن و اقامت دریافت کن.


کارشناس مسئول برنامه سرطان مرکز بهداشت استان کرمانشاه مصرف زیاد کباب را یکی از عوامل زمینه‌ساز در ابتلا به سرطان روده بزرگ عنوان کرد.


رییس همایش سلامت روان و رسانه با اشاره به اینکه درمورد بار جهانی اختلالات روان در دنیا متوسط هستیم و وضع خیلی بدی نداریم، گفت: ۳۴ درصد مردم در تهران از اختلالات روانی رنج می‌برند.


به تازگی و در پژوهشی که درباره‌ی مدیتیشن انجام شد، مشخص شده است که از نظر زیست‌شناختی هم شواهدی برای توان مدیتیشن در درمان و کاهش برخی ناسازگاری‌های جسمی وجود دارد.


دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی معرفی می شود مهمان ویژه برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.


اگر یک زن باهوش و زیبا باشد او یک فرد بسیار مناسب برای ازدواج خواهد بود.


مرلی کازلی بازیگر و آکروبات باز سیرک بوداپست و شوهرش ژوزف ریشتر دیروز در این شهر به ازدواج هم درآمدند. اما این زوج جوان به جای ماشین گل زده عروس پس ازآنکه از کلیسای بوداپست بیرون آمدند سوار بر یک فیل شدند و در خیابان های شهر به راه افتادند.


دروازه بان جنجالی تیم پرسپولیس به احتمال فراوان دروازه بان این تیم در بازی با سایپا خواهد بود.


لباس رسمی مردان ایرانی با خارجی ها تفاوت هایی دارد. در جلسات رسمی خارج از کشور، دیپلمات ها و سیاستمداران خارجی کروات می زنند اما در ایران کت، شلوار و پیراهن، لباس رسمی مردانه را تشکیل می دهند.


اسکات کلی،فضانورد آمریکایی که رکورد بیشترین مدت زمان اقامت در ایستگاه فضایی را دارد در توتیتر خود تصویری از کوهپایه‌های برف گرفته ایران از فضا منتشر کرده است.


دانشمندان آمریکایی توانستند با استفاده از چاپگر سه بعدی، یک گوش مصنوعی بسازند. البته نوعی گوش مصنوعی که از سلول‌های واقعی انسان ساخته شده و بنابراین کاملا مثل گوش واقعی زنده است.


احساس می‌کنید زودتر از سن تان پیر شده اید؟ اگر چهره ای را که در آینه می‌بینید دوست ندارید، شاید زمان آن باشد که بعضی از عادت‌های روزانه تان را بررسی کنید.


رایگان شدن بازی‌های لیگ برتر نکات مثبت و منفی‌ای را با خود به همراه دارد. اما سوال این است که اجرای این طرح چقدر به نفع فوتبال ایران خواهد بود؟


نایب رییس اتحادیه باغداران از قیمت‌های نجومی انواع میوه‌های قاچاق شده به بازار از کیلویی 20 هزار تا 90 هزار تومان خبر داد و گفت: این میوه‌ها که از پاکستان و مصر گرفته تا اکوادور و نیوزلند و شیلی وارد شده‌اند که قیمت‌شان برای بازار میوه فاجعه است و مشخص نیست مسئولان چگونه می‌خواهند با این پدیده برخورد کنند.


زنان باید برخی از غذاها را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهند تا علاوه بر دریافت مواد مغذی به فرآیند کاهش وزن خود نیز کمک کنند.


از آزردگی تان به عنوان وسیله ای برای گرفتن امتیاز از همسرتان و رسیدن به خواسته هایتان خودداری کنید.
برچسب ها: خبر ، جذاب ، مهم ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار