علوی در نطق انتخاباتی:

انتخابات باید در چارچوب اخلاق اسلامی و قانون اساسی باشد

وزیر اطلاعات گفت: انتخابات باید در چارچوب اخلاق اسلامی و قانون اساسی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمود علوی داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس در نطق تبلیغاتی خود در شبکه تهران اظهار داشت:‌ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از عرصه‌هایی است که مردم همواره حماسه‌آفرینی کرده و می‌توانند پیام اقتدار ایران اسلامی را با حضور پرشورشان در انتخابات به دنیا مخابره کنند.

علوی با تاکید بر اینکه حضور مردم پای صندوقهای رای حماسه آفرین خواهد بود، ادامه داد: مردم ایران باید در صحنه حاضر شوند تا وحدت ملی را به دنیا نشان دهند البته انتخابات باید در چارچوب اخلاق اسلامی و قانون اساسی باشد و در هر شرایطی اخلاق را رعایت کنیم.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان با بیان اینکه رسیدن به موفقیت با اهتمام به ارزشهای اخلاقی امکان‌پذیر است، گفت: ممکن است در جریان انتخابات، کاندیداهایی را مورد تهمت قرار دهند و آنها را تخریب کنند درحالیکه مقام معظم رهبری این روشها را محکوم کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه از کارهای خلاف اخلاق باید اجتناب کنیم و رفتاری مطابق احکام شرع و اخلاق اسلامی داشته باشیم، گفت: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که انتخابات به نمایش پرشکوه مردم ایران تبدیل شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.