عبدالهی:

از پیشکسوتان و هواداران می خواهم به استقلال کمک کنند

دستیار ویژه مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: جا دارد از تمامی پیشکسوتان و هواداران آبی پوش بخواهم که به بچه های تیم کمک کنند و نگذارند خللی در روند آن ها ایجاد شود.

از پیشکسوتان و هواداران می خواهم به استقلال کمک کنندنصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه معارفه خود در باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با حضور افشارزاده، پور حیدری و اعضای کادر فنی در باشگاه برگزار شد که این جلسه آشنایی من با اعضای تیم به حساب می آمد البته باید بگویم من با تمام استقلالی ها به خوبی آشنایی دارم اما در هر صورت به طور رسمی از سوی مدیر عامل باشگاه به اعضای تیم معرفی شدم.

وی درباره اینکه قرار است چه روزی در تمرینات تیم حضور پیدا کند گفت: در هر صورت هر زمان که حضور من در تمرینات لازم باشد به طور حتم این کار را انجام خواهم داد اما با توجه به اینکه آبی پوشان امروز تمرین ندارند از همین رو این احتمال وجود دارد فردا در تمرینات تیم حاضر شوم.

عبدالهی درباره حضورش در استقلال بیان کرد: من به عنوان نماینده تمام قدیمی های استقلال به این تیم آمدم و زمانی که از سوی مدیریت به من پیشنهاد شد من نیز پذیرفتم که بیایم و به استقلال کمک کنم و جا دارد از تمام پیشکسوتان این تیم خواهش کنم که آن ها نیز برای پیشرفت آبی پوشان کمک کنند و در حال حاضر که من به عنوان نماینده آن ها در این تیم حضور دارم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

از طرفی باید بگویم هرچند وضعیت تیم استقلال خوب است و یک پای فینال جام حذفی و در لیگ هم در رده دوم قرار دارد اما از تمام پیشکسوتان می خواهم که برای سربلندی تیم خودشان تمام تلاششان را به کار گیرند و از ایجاد تفرقه جلوگیری کنند.

دستیار ویژه مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان گفت: از تمامی هواداران عزیز آبی پوش هم می خواهم به بچه های تیم کمک کنند و آن ها را همیشه مورد حمایت قرار دهند و نگذارند خللی در روند آبی ها رخ دهد و امیدوارم با کمک پیشکسوتان و هواداران عزیز استقلال بتواند قهرمان شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار