سیدمصطفوی در آیین تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر 94 :

استقبال دانش آموزان از پرسش مهر رئیس جمهور بیش از حد انتظار بود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربايجان غربي با اشاره به شرکت 55هزار دانش آموز استان در مسابقه پرسش مهر 94 گفت: استقبال دانش آموزان از پرسش مهر رئیس جمهور بیش از حد انتظار بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اروميه ، «فریدون سید مصطفوی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه پرسش مهر 94 که صبح امروز در سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار شد؛ اظهار کرد : با توجه به سوال حرفه ای و تخصصی رئیس محترم جمهور در آغاز سالتحصیلی امسال، استقبال دانش آموزان استان از پرسش مهر رئیس جمهور بیش از حد انتظار بود.

سیدمصطفوی ادامه داد: در این دوره از فراخوان ملی پرسش مهر حدود 55 هزار دانش آموز استان، 3 هزار و 500 نفر همکار فرهنگی و 14 هزار نفر از اولیای دانش آموزان مشارکت داشتند که آثار خود را در قالب مقالات پژوهشی، داستان نویسی، شعر، طراحی، پوستر سازی، نقاشی، خطاطی، سرود همگانی و وبلاگ نویسی به دبیرخانه مرکزی ارائه نمودند.

وی خاطر نشان کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی امسال به نحو احسن راهبری و هدایت شد که در جهت عملیاتی ساختن این فراخوان، برنامه های متعددی در سسطح استان به اجرا رسید که برگزاری 810 کرسی آزاد اندیشی و 24 همایش منطقه ای از جمله این برنامه ها بود.

مدیرکل آموزش و پرروش آذربایجان غربی گفت: از بین آثار رسیده به دبیرخانه، نزدیک به 80 اثر در سطح استان برگزیده شدند که در مراسم امروز با حضور مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزشو  پرورش، معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر مقامات استانی از منتخبین تجلیل می شود.

گفتنی است «پرسش مهر 94» که توسط رئیس محترم جمهور در مدرسه باقرالعلوم تهران در منطقه 14 مطرح شد و رئیس جمهور خطاب به دانش آموزان گفت: «به نظر شما بعد از انجام توافق هسته ای با 6 قدرت بزرگ دنیا چه فرصت های تازه ای پیش روی ما گشوده شده و فرصت های جدید چیست؟»

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.