کرمانشاه؛

"تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن کرمانشاهی" صاحب انجمن می شوند

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از راه‌اندازی انجمن "تولیدکنندگان و صادرکنندگان" روغن کرمانشاهی در استان تا خرداد ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛کیوان کاشفی با اشاره به پتانسیل‌های استان در تولید روغن کرمانشاهی و گردش مالی قابل توجه آن گفت: اتاق بازرگانی کرمانشاه تصمیم گرفت این پتانسیل‌ها را ساماندهی کند و به آن رویکرد صادراتی هم بدهد.
وی افزود: در همین راستا دو اقدام را به صورت همزمان پیگیری می‌کنیم که اولین مورد راه‌اندازی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن کرمانشاهی است.
عضو هیات رئیسه اتاق ایران با بیان اینکه فراخوان عمومی برای شناسایی افراد فعال در این حوزه اعلام شده تاکید کرد: بر اساس مطالعات اولیه حدود 60 تا 70 نفر در استان در حوزه روغن حیوانی فعالیت دارند، اما عده زیادی هم در بخش تولید آن کار می‌کنند که گمنام هستند و از همین رو هدف اصلی ما برای فراخوان شناسایی همین تولیدکنندگان است.

کاشفی با بیان اینکه متقاضیان تا 10 اسفند وقت دارند به اتاق بازرگانی مراجعه و یا با تلفن 08338210022 تماس بگیرند، یادآوری کرد: پیش‌بینی ما این است که پس از فراخوان و شناسایی متقاضیان، این انجمن تا خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کند.

به گفته این مسئول، با این روند روغن کرمانشاهی که یک برند است به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند و امکان صادرات آن هم به بازارهای داخلی و خارجی فراهم می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، تولید ، روغن ، صاحب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.