مدیر کل آموزش و پرورش ارومیه؛

آشنایی دانش آموزان با آرمان ها و اهداف شهدا یک ضرورت است

مدیر کل آموزش و پرورش استان در شواری معاونین آموزش و پرورش پلدشت گفت: آشنایی دانش آموزان با آرمان ها و اهداف شهدا در شرایط کنونی یک ضرورت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اروميه، «فریدون سید مصطفوی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شواری معاونین مدیریت آموزش و پرورش پلدشت اظهار کرد : علم در کشور ما از نگاه دولت، مردم و خانواده ها باید مورد احترام باشد و هر جاحضور یافت تکریم شود زیرا همه مدیون فرهنگیان در کسب علم و دانش هستیم.

سید مصطفوی اذعان کرد: حفظ حرمت، جایگاه فرهنگیان و منزلت معلم جز معیار های اصلی آموزش و پرورش است و تمام تلاش برای تحقق این امر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نقش معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان، حفظ کرامت آنان در جامعه ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: شهداء تنها برای سخنرانی نیستند، شهداء نظام را بیمه کرده و ما باید راه شهداء را ادامه دهیم.

سید مصطفوی با بیان اینکه باید دانش آموزان را با آرمان ها و اهداف شهدا بیشتر آشنا کنیم؛ ادامه داد: شهداء متعلق به همه مردم هستند و خداوند سعادتی را که بخواهد به بنده ای از بندگانش اهداء نماید این توفیق شهادت در هر کجا که باشد برای آن بنده خود به خود اتفاق می افتد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان  با خطاب قرار دادن دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی دشمنان اسلام و انقلاب بدانند تا این روحیه در جامعه اسلامی زنده است، اسلام هیچ نگرانی ندارد و مطمئن است مقاومت اسلامی بر دشمن پیروز خواهند شد.

سید مصطفوی از تمامی فرهنگیان خواست تا با تمام توان خود پشتیبان دلاورمردان شهدای حرم بوده و تدبیری اتخاذ گردد تا کمکهای عزیزان فرهنگی سریعا به این جبهه ها تزریق گردد و تمامی حمایت ها شکل مردمی به خود بگیرد.

گفتنی است که در ابتدای این جلسه «مجتبی طالبی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گزارشی از اقدامات انجام یافته در حوزه های مختلف مالی، آموزشی و پرورشی این شهرستان ارائه داد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.