تبریز؛

ارسال 42 طرح و ایده به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی ارس

مدیر فرهنگی آموزشی منطقه آزاد ارس گفت: با اتمام زمان ارسال طرح ها، 42 طرح و ایده به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی ارس ارائه شد که از نظر تعداد، نسبت به سال گذشته حدود دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  نصیری افزود: از این تعداد پس از بازخوانی، 31 طرح به مرحله بازبینی راه یافتند که طی روزهای 13 و 14 اسفند در شهرهای تبریز و مرند بازبینی خواهند شد تا پس از انتخاب گروه‌های برگزیده و اعلام نتایج در 15 اسفندماه، جشنواره در روزهای 25 تا 28 اسفندماه با اجرای خیابانی گروه‌ها برگزار شود.

وی گفت: در مدت زمان برگزاری جشنواره هر گروه دو اجرای خیابانی برای مردم و گردشگران منطقه آزاد ارس خواهد داشت و ارزیابی داوران در این مدت انجام و در 28 اسفندماه با برگزاری آیین اختتامیه نفرات و آثار برتر در زمینه طرح و ایده، بازیگری، کارگردانی، موسیقی، لباس و دکور و کار برگزیده معرفی می‌شوند.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس تصریح کرد: سومین جشنواره تئاتر خیابانی ارس، با مشارکت و همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود و هدف گذاری ما، برگزاری این جشنواره در سال آینده بصورت ملی است.

وی افزود: با وجود تجارب ارزنده آقای رامین راستی، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان به عنوان دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی ارس، قطعا شاهد رشد کمی و کیفی جشنواره خواهیم بود.

مدیر فرهنگی منطقه آزاد ارس از همکاری اداره کل ارشاد استان آذربایجان شرقی و انجمن هنرهای نمایشی استان تقدیر کرده و افزود: امیدواریم با تداوم همکاری و حضور نخبگان هنری و گروههای موفق استان و کشور در منطقه بتوانیم بسترساز توسعه فعالیت های هنری مبتنی بر معرفت اسلامی و ملی باشیم و از ظرفیت هنر برای معرفی هر چه بهتر منطقه ارس و آیین های مردمان بهره بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.