افزایش 37 درصدی کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان کشف و ضبط کالا های قاچاق از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 37 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سردار غلامعباس غلامزاده  افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 240 میلیارد ریال کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شده است.
وی کالا های کشف شده را شامل انواع گوشی تلفن همراه،تبلت، انواع مواد غذایی خارجی،مواد نیرو زا،پتو،کفش،لامپ،باطری و لاستیک خودرو،لباس،سیگار و انواع نوشیدنی اعلام کرد.
سردار غلامزاده اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته در جاده های ارتباطی استان در سه عملیات پلیسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف و ضبط بیش از شش میلیارد و 400 میلیون ریال کالای قاچاق شدند.
وی عنوان کرد:این کالاها شامل یک هزار و 331 دستگاه گوشی موبایل و تبلت و تعداد دو هزار و 332 عدد آدکلن خارجی و یک هزار و 122 انواع سوپ پوشاک و تعدادی کفش بوده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:در این راستا دو دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری سمند توقیف و سه نفر نیز دستگیر شدند .
وی افزود : کالاهای مکشوفه و افراد دستگیر شده به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل داده شده است.
سردار غلامزاده ادامه داد:کالاهای قاچاق از بندر های استان بوشهر برای استان های تهران و اصفهان بارگیری می شوند.
استان کهگیلویه و بویراحمد به علت نزدیکی به بندر های استان های جنوبی شاهد قاچاق کالا از این استان ها به مناطق مرکزی و شمالی کشور است
انتهای پیام /
برچسب ها: قاچاق ، کالا ، مراجع قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.