همایش مطالبات رهبری در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز برگزار شد

قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی با بکارگیری حداکثر امکانات مادی و معنوی خود و با صرف هزینه‌های لازم بحث عملیاتی شدن پیام‌های رهبری در اجلاس بیست‌وچهارم نماز را مبنای کار خود قرار دهند.

قائم مقام ستاد اقامه‌ نماز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اولین «همایش مطالبات رهبری در بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز»  امروز 26 بهمن در شهرستان نی‌ریز استان فارس برگزار شد.

وی افزود: بعد از ابلاغ پیام‌های رهبری در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز بر آن شدیم تا بسترهای عملیاتی شدن فرامین رهبری را آماده کنیم که در همین راستا شهرستان "نی‌ریز" نخستین میزبان برنامه با محوریت چنین موضوعی بود که با حضور همه مسئولین اجرایی و فرهنگی شهرستان اعم از امام جمعه و فرماندار برگزار شد.

قائم مقام ستاد اقامه‌ نماز کشور تصریح کرد: در این همایش برنامه‌ریزی‌هایی را با آموزش و پرورش و دانشگاه شهرستان صورت دادیم تا چگونه حتی یک نفر از نوجوانان و جوانان از فریضه نماز سهل‌انگار نباشند.

مظفر خاطرنشان کرد: بحث‌های خوبی هم پیرامون پیام "نماز عامل جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی" با بهزیستی و قوه قضاییه به انجام رسید و قرار شد تا از صاحب نظران، پژوهشگران و نویسندگان این عرصه حمایت‌های لازم انجام شود تا به صورت عملی شاهد ترویج فرهنگ اقامه نماز بین مردم باشیم.

وی بیان کرد: در این همایش قرار شد تا تمام دستگاه‌های اجرایی با بکارگیری حداکثر امکانات مادی و معنوی خود و با صرف هزینه‌های لازم بحث عملیاتی شدن پیام‌های رهبری در اجلاس بیست‌وچهارم نماز را مبنای کار خود قرار دهند تا زمان رسیدن زمان اجلاس بعدی اقدامات  مطلوب صورت گرفته باشد و برخلاف سالهای گذشته تنها به نثر نوشته‌‌هایی بر روی پارچه و بنر اکتفا  نشود.

مظفر در پایان گفت: برنامه‌ریزی‌های برگزاری این همایش در بسیاری از شهرستان‌های کشور صورت گرفته ودر روزهای آینده شاهد برگزاری‌ آن در شهرهای بیشتری از سراسر کشور خواهیم بود.





انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار