شیراز؛

دستگیری سارق کابل های مخابرات

سارق کابل های مخابرات در شهرستان مرودشت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی طی یک ماهه گذشته در سطح شهر " مرودشت" و پیامدهایی که در اثر قطع شبکه به دنبال داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره تجسس کلانتری 11 انقلاب قرار گرفت.
سرهنگ" دلاور القاصی مهر" افزود: ماموران دایره تجسس و اطلاعات کلانتری 11 انقلاب با بکارگیری شگردهای خاص اطلاعاتی و بکارگیری منابع خبری و بررسی های نامحسوس در محدوده سرقت های کابل، سرنخ هایی از این سارق بدست آوردند.
وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی های لازم از طریق دنبال نمودن سرنخ های بدست آمده، موفق شدند سارق کابل  های مخابرت را شناسایی و طی هماهنگی با مقام محترم قضایی  وي را دستگیر كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت: تصریح کرد: در بازرسی از منزل این سارق مقدار 15 متر کابل مخابرات سرقتی نیز کشف و متهم جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.
سرهنگ" القاصی مهر" خاطر نشان كرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی به عمل آمده از این سارق، وی به چهار فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات طی یکماهه گذشته اعتراف كرد که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
باسلام.در استان گلستان بخش گالیکش نیز حدود یک سال هست که کابل مخابرات که به متراژ4000متر هست را سرقت میکنند که اهالی آن منطقه به مشکل زیادی دچارشدند.اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نمیگیرد!