دستگیری زن و شوهر رمال

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز گلستان گفت: زن و شوهر رمالی که اقدام به اخاذی از دختران جوان می کردند دستگیر شدند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دادگستری گلستان، امیررضا رمضانی با اعلام این خبر، گفت: این زوج رمال علاوه بر کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع از طریق فریب مراجعین و رمالی، در مواردی نسبت به اخاذی از دختران جوان از طریق تهدید به انتشار اطلاعات شخصی نیز اقدام کرده بودند.

وی افزود: این زوج پس از گزارش دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم و شکایت تعدادی از شهروندان دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از منزل این زن و شوهر مواد مخدر و آلات و کتاب های رمالی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم از شناسایی  فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان استاد دانشگاه ،کارمند سازمان انرژی اتمی ، کارمند اداره اطلاعات و مالک شرکت پخش دارو  در فضای مجازی اقدام به اغفال و سوء استفاده از زنان جوان می کرد.

حجت الاالسلام سید مصطفی حقی گفت: این متهم با استفاده از تجهیزاتی مانند بی سیم و دستبند، سوژه های خود را اغفال و وجوهی را از آنها دریافت می کرد.

وی در ادامه گفت : این فرد زمانی به دام افتاد که خانمی با مراجعه به دادسرای گرگان از مردی که با وعده ی پیدا کردن کار از وی اخاذی کرده بود، شکایت کرد.

وی افزود: به فاصله کوتاهی از ثبت این شکایت، شکایت های مشابه دیگری نیز ثبت و پس از تحقیقات بازپرس پرونده، متهم بازداشت شد.

وی گفت: متهم پس از مواجهه با مستندات و ادله دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و هم اکنون با صدور قرار تأمین به منظور تکمیل تحقیقات، بازداشت است.

دادستان حقی به زنان جوان که اغلب برای سرگرمی وارد فضای چت روم ها می شوند توصیه کرد: در محیط چت به کسی اعتماد نکنند و از ارسال عکس‎ها و فیلم‎های خصوصی و خانوادگی  در گروه های مجازی و برای افرادی که از هویت آن ها اطلاع ندارند خودداری کنند.
منبع:مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.