واعظی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمک تبلیغاتی اداره پست اصفهان به داوطلبان مجلس دهم شایعه‌ای بیش نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام آمادگی اداره پست اصفهان برای کمک تبلیغاتی به نامزدهای انتخاباتی را شایعه‌ای بیش ندانست.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر مربوط به اعلام آمادگی  اداره پست اصفهان برای کمک تبلیغاتی به نامزدهای انتخاباتی را شایعه‌ای بیش ندانست و گفت: هیچ اداره پستی از ما و هیچ بخش دولتی حق ندارد امکاناتش را در اختیار داوطلبان  مجلس دهم قرار دهد.

وی افزود: هر داوطلبی با هر تفکری می‌تواند با اداره‌ی پست قرارداد ببندد و اداره پست هم مانند هر شهروندی می‌تواند اقدامات لازم را برای این داوطلبان انجام دهد.

این موضوع در حالی است که چند روز گذشته نیز  محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در واکنش به این خبر، گفته بود: وزارت کشور با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌کند، چراکه تبلیغات قانونی برای داوطلبان خبرگان رهبری از 22 بهمن‌ماه تا پایان روز 5 اسفند و برای مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن تا پایان روز 5 اسفند آغاز می‌شود، براین اساس تبلیغات زودهنگام قبل از تاریخ‌ مشخص شده خلاف است و وزارت کشور با متخلفین برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار