لرستان؛

تجليل از 64 برگزيده جامعه پرستاری لرستان

در سالروز ولادت با سعادت حضرات زینب (س) در مراسمی از 64 پرستار برگزيده استان تجليل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماينده ولي فقيه در لرستان در اين مراسم ضمن تبريك ولادت حضرت زينب كبري (س) و با بيان اين مطلب كه پرستاران مظهر رحمت الهي هستند گفت: روز پرستار، روز زحمت كشان و دلسوزان عرصه سلامت جامعه است كه با تلاشهاي خالصانه خود و با عطوفت و مهرباني جلوه هاي رحمت الهي را به نمايش مي گذارند.

ميرعمادي افزود: گسترده تلاش پرستاران وسيع و افق خدمات آنها بي منتهاست و ميثاق نامه شان بر مبناي پاكي و صداقت بنيان نهاده شده و در اين رهگذر عقلانيت و اخلاق شاخصه كار و فعاليت آنهاست.

دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي نيز از تلاش دانشگاه در پرداخت مطالبات پرستاران تا پايان سال خبر داد و گفت: اجراي قانون تعرفه گذاري خدمات پرستاري يكي از برنامه هايي است كه در دستور كار دانشگاه قرار دارد.

در پايان نيز با تقديم لوح سپاس و هدايايي از 64 پرستار برگزيده استان تجليل بعمل آمد.

در اين مراسم همچنین از خانم مهري سبزي پور و فرشيد نظري همسر و برادر جانباز 80 درصد كرامت نظري كه بيش از 30 سال است كه از اين جانباز سرافراز ايران اسلامي كه از ناحيه گردن قطع نخاع شده و پاي چپ وي نيز از ناحيه لگن قطع شده است پرستاري مي نمايند بعنوان پرستار نمونه و برگزيده نيز تجليل شد.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.