استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

تحقیقات دانشگاهی حوزه بانوان حمایت می شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح های پژوهشی و تحقیقات دانشگاهی حوزه بانوان این استان مورد حمایت جدی قرار می گیرند و دستگاه های اجرایی استان نیز ملزم به چنین امری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سید موسی خادمی  در نشست تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چند که برخی مشکلات مالی در این زمینه در نهادهای دولتی استان وجود دارد اما حمایت از این گونه طرح ها ضروری است.
وی بیان کرد: بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد در راستای کاهش آنها ضرورتی انکارناپذیر به نظر می رسد.
خادمی خواستار توجه هر چه بیشتر متولیان امر به حوزه های اجتماعی، جوانان و بانوان کهگیلویه و بویراحمد و تقویت روزافزون آنها در کنار حوزه عمرانی از سال 95 شد.
وی اظهار کرد: تحقق این امر مهم موجب توانمندسازی بیش از پیش بانوان کهگیلویه و بویراحمد شده و شتاب بخشی در توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را نیز به دنبال دارد.
خادمی عنوان کرد: تعداد نشست های تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد برای کسب نتایج مطلوبتر افزایش یافته و به طور موضوعی برگزار شوند.
وی ابراز داشت: این امر موجب می شود که بانوان کهگیلویه و بویراحمد باور و اعتماد بیشتری به توانایی های خود در زمینه های مختلف پیدا کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: این شورا آماده برگزاری کارگاه سه روزه توانمندسازی تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان استان در اواسط اسفند امسال در یاسوج است.
سید ناصر رضایی افزود: موضوع این کارگاه و محتواهای قابل طرح در آن از سوی تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان ارائه شود.
وی بیان کرد: اعضای تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد برای مطلوبتر شدن نگرش و باور مسئولان اجرایی این استان باید توانایی های خود را اثبات کنند.
رضایی اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد ارتباط بین مردم و دولت را تسهیل می کنند و می توان از ظرفیت این تشکل ها برای مقابله با انواع آسیب های اجتماعی در استان استفاده بهینه کرد.
وی عنوان کرد: هر چند که بسیاری از اعضای تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد افرادی تحصیلکرده و باانگیزه هستند اما برخی تشکل های استان ایرادهایی شامل برگزار نکردن نشست های مستمر و منظم دارند.
در این نشست 42 عضو تشکل های مردم نهاد حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کننده در هفتمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی - شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده و دستگاه های اجرایی مرتبط جنوب کشور که از 17 تا 19 بهمن امسال در یاسوج برگزار شد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 251 تشکل مردم نهاد است که از این تعداد 50 مورد در حوزه بانوان و خانواده فعالیت می کنند
انتهای پیام /
برچسب ها: تحقیقات ، دانشگاه ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.