جشن تکلیف 2 هزار دانش‌آموز دختر یاسوج برگزار شد

جشن تکلیف دو هزار دانش‌آموز دختر شهر یاسوج در مصلی بزرگ امام خمینی این شهر برگزار شد. خبرگزاری فارس: جشن تکلیف 2 هزار دانش‌آموز دختر یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج پیش از ظهر امروز مراسم جشن تکلیف دو هزار دانش‌آموز دختر شهر یاسوج با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و اولیاء دانش‌آموزان و مربیان در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد.

هادی زارع‌پور در این مراسم تصریح کرد: رسیدن به سن تکلیف به منزله دعوت رسمی خداوند برای حضور در میهمانی بندگی و به معنای رشد و بلوغ فکری در انسان‌ها است که امروز تعداد زیادی از دانش‌آموزان دختر شهر یاسوج به سن تکلیف رسیدند و به مهمانی بندگی خداوند دعوت شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشن تکلیف همچون تبدیل شدن انسان به فرشته است، خطاب به دانش‌آموزان بیان داشت: در این روز مبارک بیش از هر روز دیگری فرشته‌های خداوند به دانش‌آموزانی که به سن تکلیف رسیدند نزدیکتر است لذا این امر مهم را باید جشن گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جشن تکلیف سرآغازی برای مرحله جدید از زندگی است، گفت: جشن تکلیف الهی در سراسر زندگی بسیار اهمیت دارد از این‌رو جشن عبادت و بندگی جشن مهمی بوده و رسیدن به تکلیف نشان‌دهنده آمادگی انسان برای به جا آوردن فرامین الهی است.
 

زارع‌پور عنوان کرد: از برنامه‌های مهم پرورشی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان بوده که بیش از شش هزار دانش‌آموز مکلف در سطح استان داریم که در طول سال برای دانش‌آموزانی که به سن تکلیف رسیدند در هر شهرستان و منطقه جشن تکلیف برگزار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امروز دو هزار دانش‌آموز دختر از 55 مدرسه شهر یاسوج به سن تکلیف رسیدند.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.