سمنان؛

تشییع 2شهید مدافع‌حرم در ایوانکی

پیکر مطهر این دو شهید که در سوریه به شهادت رسیدند در گلزار شهدای ایوانکی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شهیدان والامقام ابوذر جعفری و خدای‌رام صادری دو شهیدی هستند که بر فراز دستان مردم شهیدپرور ایوانکی تشییع شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه این دو شهید در دفاع از حرم حضرت زینب به شهادت رسیدند، افزود: پیکر مطهر این دو شهید که در سوریه به شهادت رسیدند در گلزار شهدای ایوانکی به خاک سپرده شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به گرامی‌داشت یاد و خاطره این دو مدافع‌حرم، خاطرنشان کرد: آیین بزرگداشت این دو شهید عصر  در مسجد جامع ایوانکی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فریدون، ضمن تقدیر از حضور مردم شهیدپرور ایوانکی در آیین تشییع پیکر این شهیدان والامقام، خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان همواره در پاسداری و حراست از خون شهدا و حضور در مراسم بزرگداشت شهیدان پیشرو بودند.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، از مردم شهرستان گرمسار به عنوان مردمی شهیدپرور و قدردان یاد کرد و گفت: مردم گرمسار و ایوانکی با حضور در آیین تشییع این دو شهید نشان دادند که بیعت شان با آرمان های امام و شهدا همیشگی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.