وضعیت برانکو با طارمی گره خورد

سرمربی کروات پرسپولیس برای تمدید قراردادش باز هم شرط جدید گذاشت.

وضعیت برانکو با طارمی گره خوردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس در تکاپو برای تمدید قرارداد برانکو است، براین اساس سرمربی کروات حفظ طارمی را به عنوان شرط جدیدش برای ماندن در پرسپولیس اعلام کرده است.
 
تیم پرسپولیس با هدایت برانکو توانسته جزو تیم های مدعی قهرمانی قرار بگیرد آن هم در حالی که این تیم تا پایان هفته چهارم تنها یک امتیاز داشت و قعرنشین لیگ بود.
 
به هر حال عملکرد فوق العاده برانکو در پرسپولیس باعث شده تا طاهری سرپرست تیم دست به کار شود و مذاکراتش را برای تمدید قرارداد برانکو آغاز کند، اما خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس از آن سوی آب ها به گوش نمی‌رسد.
 
شنیده ها حاکی از آن است که یکی از تیم های عربی پیشنهاد وسوسه کننده برای برانکو دارد و در تلاش است تا سرمربی کروات پرسپولیس را با مبلغ نجومی به خدمت بگیرد.
 
از سوی دیگر، برانکو یکی از جدی ترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران است به شرطی که جدایی کی روش از تیم ملی قطعی شود.
 
هواداران پرسپولیس اکنون که تیم محبوبشان شرایط مطلوبی دارد و بازی های زیبایی از تیم شان می بینند دوست ندارند، حتی برانکو را به تیم ملی بدهند و خواستار ماندن برانکو در پرسپولیس هستند.
 
به هر حال مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد برانکو باید سریع تر اقدام کنند تا در روزهای آینده حسرت این موضوع را نخورند.
 
یکی از مسئولان پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود، بیان کرد: برانکو پیشنهاد از چند تیم خارجی دارد اما وی حرفه‌ای است و تا پایان قراردادش در پرسپولیس می ماند، قهرمانی با پرسپولیس برای برانکو با ارزش تر از خیلی مسائل است.
 
وی تصریح کرد: برانکو مذاکراتی با طاهری داشته است اما وی هنوز تصمیم نهایی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس نگرفته است.
 
به هر حال باید دید طاهری می تواند برانکو برای ماندن در پرسپولیس ترغیب کند یا نه!
 
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: برانکو ، طارمی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار