ندیمی مطرح کرد

پاداش پایان خدمت فرهنگیان باید تا پایان سال پرداخت شود

عضو کمسیون برنامه و بودجه گفت: مطالبات فرهنگیان باید تا پایان سال 94 رسیدگی و پرداخت شود.

بلرذیب
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو باخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت:  فرهنگیان خواهان پرداخت هر چه زودتر پاداش پایان خدمت خود هستند که این از حقوق مسلم آنان محسوب می‌شود.

عضو کمسیون برنامه و بودجه در ادامه اظهار داشت: از دیگر مسایلی که فرهنگیان بارها به آن اشاره داشته‌اند، یکسان‌سازی حقوق بازنشستگی میان دستگاه‌های آموزشی است. 

ندیمی با اشاره به تفاوت دریافتی میان وزارت خانه آموزش و پرورش، وزارت علوم، آموزش پزشکی و آموزش و تحقیقات کشاورزی گفت: این تفاوت باید هر چه زودتر رفع شده و تسهیلات برابر به همه کارمندان داده شود.

وی در ادامه اظهار داشت: خواسته دیگر  فرهنگیان این است که پاداش و مطالبات آنان داده شود اما متاسفانه به دلیل پیگیری ضعیف وزیر آموزش و پرورش تاکنون بخش عمده ای از این مطالبات پرداخت نشده است.

ندیمی تصریح کرد: ما همیشه از سوی فرهنگیان به علت عدم پرداخت مطالباتشان مورد سوال هستیم.

نماینده مردم لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: در مورد پرداخت مطالبات فرهنگیان باید از هر محلی  که امکان دارد این پول پرداخت شود و ما این قول را می دهیم که در بودجه 95 این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
استدعا داریم حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش نیز همانند شاغلین افزایش یابد یا حقوق همه بازنشستگان درسال 95 جهت اجرای عدالت ، لااقل 25 درصد افزایش یابد انتظارمان از نمایندگان محترم مجلس میباشد, متشکریم
آخرین اخبار