کرمان؛

پخش برنامه تلویزونی اشاره از شبکه کرمان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از تولید و پخش مجموعه ای از فیلم های کوتاه با نام «اشاره» به همت معاونت اجتماعی دادگستری کل استان کرمان از سیمای مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدباقر اسلامی افزود: این برنامه در صد قسمت با موضوعات مختلف ساخته و پخش و فيلم هاي که با استفاده از واقعيت هاي پرونده هاي مختلف با بهره گیری از ظرفیت قضات و صاحب نظران بسیار برجسته و خبره مي تواند به آگاهي دادن مردم و کاهش جرائم نقش به سزايي داشته باشد.

اسلامی ابراز داشت: با تولید فیلم و انیمیشن های پیشگیرانه قصد داریم سطح آگاهی های عمومی جامعه را بالا برده تا بتوانیم گامهای مؤثرتری را در مسیر پیشگیری از وقوع جرم برداریم.

وی با اشاره به ساخت فیلم های کوتاه پیشگیری از وقوع جرم با موضوعات سرقت، آدم ربایی، تخریب اموال عمومی ،مسائل خانوادگی،قاچاق کالا، زمین خواری و... گفت : هنر و رسانه بهترین ابزار برای پیشگیری از وقوع جرم محسوب می شوند که باید از آنها به بهترین شکل بهره گرفت.

وی خاطر نشان کرد: یکی ابزار قوی برای پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه،توجه به اثرگذاری هنر و ادبیات رسانه بر زندگی اجتماعی مردم است.

اسلامی همچنين ابراز اميدواري کرد : با آسيب شناسي برخي از جرايم و بالا بردن سطح آگاهي جوانان و خانواده ها به وسيله هنر گام موثری در موضوع پیشگیری از وقوع جرم برداشته شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان استفاده از رسانه ها و هنر را بهترين ابزار برای پیشگیری از وقوع جرم دانست و تصريح کرد: با نمايش دادن اين فيلم ها در رسانه های استان و استفاده از فضای مجازی، حتی تلفن های همراه مي توانيم جوانان را با خطرات بسياري آشنا سازيم زيرا امروز بايد با مخاطبان به صورت نرم افزاري ارتباط برقرار کرد و تجربه نشان داده برخوردهاي سخت افزاري پاسخگو نیست

پخش این برنامه هر روز ساعت 20:15بعد از پخش خبر ساعت 20 از شبکه استانی کرمان است و تکرار این برنامه صبح روز بعد پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: برنامه ، اشاره ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.