هاشمی:

همگروه های ایران خیلی هم رویایی نیستند

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص تیم های همگروه ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک گفت: تیم های همگروه ایران خیلی هم رویایی نیستند.

همگروه های ایران خیلی هم رویایی نیستند
مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به عقیده من هر آنچه در توان و پتانسیل بسکتبال ایران است باید در مرحله دوم رقابت های انتخابی المپیک به عرصه نمایش گذاشت.

باید آموزش بیشتری ببینیم چرا که از همین آموزش ها بسکتبال کشورمان پیشرفت می کند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد افزود: برد و باخت ذات ورزش است، فکر می کنم در جایی که کیفیت کار را بالا ببریم تیم بسکتبال کشورمان بازی های خوبی به عرصه نمایش بگذارد.

هاشمی در ادامه با اشاره به تیم های همگروه ایران تصریح کرد: تمامی تیم های شرکت کننده در این مرحله از مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016، تیم های خوب و صاحب سبکی هستند. بسکتبال یونان مانند قبل نیست اما شامل تیم های با ریشه و شناسنامه دار است.

کرواسی، مکزیک و ایتالیا نیز تیم های خوب و موفق بسکتبال هستند، اما تیم های رویایی نیستند. سبک بسکتبال ایتالیا هم ردیف یونان است.

تیم های همگروه ایران تیم هایی هستند که تقریبا در یک ردیف تکنیک قرار دارند، در پایان امیدوارم بسکتبالیست ها عملکرد خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذارند.

انتهای پیام /

برچسب ها: هاشمی ، بسکتبال ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار