کرمانشاه؛

دانشگاه آزاد کرمانشاه میزبان دانشگاهیان دانشگاه‌ کربلا

دانشجویان، استادان و رییس دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا از امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در راستای همکاری علمی و تحقیقاتی بازدید کردند.

دانشگاه آزاد کرمانشاه میزبان دانشگاهیان دانشگاه‌ کربلابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ 36  نفر از دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا کشور عراق به همراه استادان و رییس این دانشکده ضمن بازدید از امکانات، توانمندیها و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، در نشستی صمیمانه در خصوص بررسی مقدمات ایجاد ارتباط بیشتر و تنظیم تفاهم نامه علمی و همچنین تبادل استاد و دانشجو به بحث و گفت و گو پرداختند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست با بیان شرایط جغرافیایی، تاریخی و سیاسی دو کشور مسلمان و همسایه ایران و عراق گفت: در حال حاضر زمینه‌های ایجاد صلح و دوستی فراوانی بین دو کشور دوست و همسایه وجود دارد و خوشحالم که امروز در پناه این صلح و دوستی میزبان شما هستیم و مشتاق ارتباط بیشتر در زمینه‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه های دو کشور به ویژه دانشگاه کربلا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هستیم.

نوذر قنبری اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با سابقه‌ای 27 ساله و داشتن رشته‌های متعدد در مقاطع کارشناسی تا دکتری یکی از مراکز علمی و قطب‌های تحصیلات تکمیلی در غرب ایران و مجاورت کشور عراق است.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد کرمانشاه با 70 رشته کارشناسی ارشد و 32 رشته دکتری، بیشترین دانشجویان این مقاطع را در بین استانهای غربی کشور دارد.

رییس دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا نیزگزارشی از وضعیت آموزشی دانشگاه کربلا و همچنین دانشکده پرستاری آن ارایه و با اعلام آمادگی در خصوص تنظیم تفاهم نامه و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، نماد دانشگاه کربلا و همچنین نماد دانشکده پرستاری را به عنوان هدیه به مسوولان واحد کرمانشاه تقدیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.