شهرکرد:

تشكر استاندار چهارمحال و بختياری از حضور مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن

استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي، از حضور حماسي مردم استان در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن، سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدرداني كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي، از حضور حماسي مردم استان در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن، سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدرداني كرد. 

در پيام قاسم سليماني آمده است: 
برگزاري پرشور و حماسه آفرين راهپيمايي ۲۲ بهمن، كه همزمان با سراسر كشور در نقاط مختلف چهارمحال و بختياري صورت گرفت، صدای مردم اين استان را از بام ايران به گوش جهانيان رساند. 

حضور حماسي و دشمن شكن مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال، لرزه شديدي بر اندام استكبار جهاني و ياوه گويان شرق و غرب انداخت.

۲۲ بهمن، آغاز فصلي نو براي عزت و سربلندي ملت هميشه آزاده ايران اسلامي در دنياست و همه ساله با برگزاري راهپيمايي در اين روز بزرگ، حماسي و تاريخي، مردم هميشه در صحنه ايران، خشم و انزجار خود را از استكبار جهاني فرياد مي زنند. 

اين مردم هيچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظيم فرود نمي آورند و براي حفظ عزت، اقتدار، حقانيت و بزرگي خود در برابر تمامي زورگويان و ستمگران دنيا به سركردگي آمريكا، انگليس و اسرائيل ايستادگي خواهند كرد. 

به همين منظور، بر خود لازم دانستم تا از حضور آگاهانه و پرشور مردم نجيب و فهيم چهارمحال و بختياري در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ تقدير و تشكر نمايم و تداوم بيش از پيش، عزت و سربلندي مردم ايران اسلامي و به ويژه مردم اين استان را از درگاه ايزد يكتا آرزومندم.

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از ساعت 10 صبح امروز پنج شنبه، همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و بی نظیر اقشار مختلف مردم، در 117 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.