37 سال اقتدار/28

آملی لاریجانی: هیچ کشوری نمیتواند علیه انقلاب ما اقدام کند/ انتخابات اسفندماه انتخاباتی حیاتی است

رئیس قوه قضائیه گفت: هیچ کشوری و هیچ سلط‌های نمی تواند علیه انقلاب ما اقدام کند.

آملی لاریجانی: هیچ کشوری نمیتواند علیه انقلاب ما اقدام کند/ انتخابات اسفندماه انتخاباتی حیاتی استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه کشورمان امروز در جمع پرشور و باشکوه مردم در راهپیمانیی 22 بهمن ماه شرکت کرد. 
 
وی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه همانگونه که مشاهده می کنید هرسال مردم با شکوه بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند و علت آن نیز این است که انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است که برپایه ارزش های الهی و معنوی استوار شده است. 
 
رئیس دستگاه قضا افزود: یک رکن مردم سالاری  حضور مردم در صحنه است و رکن دیگر آن ارزش های الهی است. 
 
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مردم پای ارزش های اسلامی محکم ایستاده اند و همواره در تمام صحنه ها حضور قوی و قاطعی دارند و ان شاءالله تا زمانی که این حضور و لطف الهی وجود داشته باشد، هیچ کشوری و هیچ سلطه ای نمی تواند علیه انقلاب ما اقدامی کند، زیرا مردم با صلابت و ایستادگی از نظام اسلامی حمایت و حراست می کنند. 
 
آملی لاریجانی همچنین گفت: تا زمانی که حمایت ها هست، نظام جمهوری اسلامی قوی تر و مقتدرتر و با صلابت بیشتر در صحنه بین المللی خواهد ایستاد. 
 
رئیس دستگاه قضا همچنین تصریح کرد: همانطور که امروز مشاهده می کنید، هم در منطقه و هم در دنیا نظام جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد که باید مورد ملاحظه قرار بگیرد. 
 
وی تصریح کرد: یکی دیگر از پیام های محکم این حضور مردم برای کشورهای سلطه گر این است که هیچ گاه نظر سوئی به این مردم و این کشور نداشته باشد. 
 
رئیس دستگاه قضا گفت: این حضور همچنین یک پیام برای ما مسئولان هم دارد مبنی بر اینکه حضور این مردم و بصیر در صحنه باید از سوی مسئولان پاسخ داده شود و خدمت بیشتری به مردم صورت گیرد، چرا که خدمت بیشتر به مردم اقتضای این حضور است. 
 
آملی لاریجانی همچنین به موضوع انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: انتخابات هم مانند حضور مردم در راهپیمایی ان شاءالله با شکوه برگزار می شود و با حضور مردم کسی که مورد اعتماد و انتخاب ملت قرار گیرد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری راه می یابد. 
 
رئیس قوه قضائیه انتخابات اسفندماه را انتخاباتی حیاتی و بسیار مهم خواند و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نبض این حضور موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مطمئنیم مردم در انتخابات امسال با شکوه هرچه تمام تر حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آملی ، لاریجانی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار