ساری؛

صعود کاله جوان به جمع 8 تیم

تیم والیبال کاله جوان مازندران با برتری 3 بر یک برابر لاستیک بارز کرمان به جمع 8 تیم برتر لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یادواره 200 شهید والیبالیست امروز چهارشنبه 21 بهمن ماه با برگزاري چهار دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد كه در یکی از حساس ترین ومهمترین این بازی ها در محمودآباد تيم کاله جوان مازندران میزبان لاستیک بارز کرمان بود.

تیم کاله جوان در دیدار رفت خود در محمودآباد موفق شد سه بر صفر نماینده کرمان رو از پیش رو بردارد اما  در کرمان تیم لاستیک بارز با تمام قوا برابر کاله ایستاد تا با استفاده از امتیاز میزبانی امیدش برای صعود از دست ندهد تا اینکه جدال دو تیم به دیدار سوم در محمودآباد کشیده شد.

اين بازی كه از ساعت 16 در سالن توکلی شهرستان محودآباد آغاز شد در نهایت با نتيجه 3 بر یک به سود تيم کاله جوان مازندران پایان یافت.

تيم کاله جوان مازندران  پس از برتری ست اول با نتیجه 25بر17در ست دوم با نتیجه 25بر 23 این ست را به حریف واگذار تا جدال دو تیم در ست های بعدی حساس و دیدنی شود. اما شاگردان احمد فتاح با استفاده از امتیاز میزبانی و تشویق هواداران خود ، با نتایج 25بر13 و 25بر21 در ست های بعدی به برتری دست یافتند تا در مجموع سه بازی این تیم کاله باشد با برتری 2 بر یک جواز حضور در جمع هشت تیم را بدست آورد.

شاگردان احمد فتاح در مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول والیبال کشور  ساعت 16 یکشنبه 25 بهمن ماه در دیدار نخست خود در محمودآباد میزبان رعد پدافند اصفهان خواهد بود.
انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.