کرمان؛

افتتاح طرح های عمرانی و بهداشتی در عنبرآباد

هم‌زمان با دهه مبارک فجر، دو طرح عمرانی و بهداشتی در شهرستان عنبرآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آسفالت راه روستایی ده‌رضا در بخش مرکزی این شهرستان به بزرگ‌راه خلیج‌فارس با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال افتتاح شد.

محمد حجتی‌پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه افتتاح این راه اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مردم این روستا آسفالت این راه ارتباطی بود.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت راه روستایی ده‌رضا به بزرگ‌راه خلیج‌فارس به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال انجام شده است و بیش از یک‌هزار و 500 نفر از ساکنان این روستا از این راه استفاده می‌کنند.
مرکز بهداشتی و درمانی حاجی‌آباد بخش جبا‌بارز جنوبی عنبرآباد به بهره‌برداری رسید.

مهران محمودی مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد در حاشیه افتتاح این طرح اظهار داشت: برای تجهیز و راه‌اندازی این مرکز بهداشتی درمانی بالغ بر 120 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: پنج خانه بهداشت روستاهای حاجی‌آباد، گزآباد، غیک شیخ‌ها، گرم سالاررضا و رودفرق زیر پوشش این مرکز بهداشتی درمانی قرار می‌گیرند که در مجموع این مرکز 16 روستا را زیر پوشش قرار می‌دهد.

محمودی خاطرنشان کرد: مردم این روستاها تاکنون برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی باید مسیر طولانی را طی می‌کردند که با راه‌اندازی این مرکز بسیاری از مشکلات مردم برطرف شد.

وی بیان کرد: در این مرکز بهداشتی و درمانی خدماتی از جمله پزشکی، مامایی، دارویی، بهداشتی و درمانی به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: افتتاح ، عمران ، بهداشت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.