ساری؛

حضور مازندرانی ها در حماسه 22 بهمن

22 بهمن نماد ایستادگی نظام اسلامی است و همه مردم یکصدا در این حضور شریک هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: راهپیمایی حماسی و باشکوه مردم بصیر ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار مازندران در روز 22 بهمن نماد ایستادگی و پایداری نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان، انقلاب اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی دانست و افزود: نظام دینی انقلاب اسلامی یادگار گرانقدر امام روح الله (ره) است.

به گفته وی؛ امام خمینی(ره) در فضایی قیام کرد که می‌گفتند دین افیون جامعه است و انقلاب‌هایی که در آن زمان صورت گرفت نیز بر نفی دین بوده و همه حاکمان ظالم تلاش می‌کردند دین‌زدایی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه امام راحل دین و نام خدا را زنده کرده است، گفت: توجه به دین بعد از انقلاب اسلامی گسترش یافته و ترویج پیدا کرده است که در همین مازندران نزدیک به 5 هزار هیئت مذهبی داریم و روز به روز توجه به اهل بیت معصومین(ع) و تعالیم والای دینی در حال گسترش است.

حجت‌الاسلام شکریان، بر حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد و افزود: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن موجب تقویت پایه‌ های انقلاب اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ساری ، حضور ، مازندرانی ، حماسه ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.