آغاز جام ملت های آسیا با رنگ و بوی امید/ ایران-اردن نخستین دیدار رسمی ناظم الشریعه

تیم ملی فوتسال ایران از امروز کار خود را در مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا اغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های قهرمانی ملت های آسیا از ساعت 17:30 امروز با برگزاری رقابت ایران و اردن برای کشور عزیزمان آغاز خواهد شد. تیم ملی فوتسال ایران با هدایت سید محمد ناظم الشریعه پای به این رقابت ها گذاشته و با به همراه داشتن تیمی آماده با نفرات آماده شانس بالایی برای قهرمانی دارد. شرایط ناظم الشریعه و تیمش که تلفیقی از حوانان و بازیکنان با تجربه می باشد، انقدر اماده است که رییس کمیته فوتسال این تیم را بهترین تیم فوتسال ایران در تاریخ می داند . هرچند افتخاری پیشاز این هم ثابت کرده بود حافظه چندان قوی در فوتسال ندارد که اگر دشت به یاد می اورد سال 2010 در همین ازبکستان، تیم ملی ایران مقابل ژاپن با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید. امیدواریم پس از ناکامی های فراوانی که در سالهای اخیر فوتسال نصیبمان شده بعد از اتمام این دوره از رقابتها قامت راست کرده و با امار و ارقام بگوییم این تیم بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران بوده است.
تیم ملی فوتسال ایران که تا کنون از مجموع سیزده دوره قبلی ده بار قهرمان شده، در دو دوره گذشته نتوانسته از اقتدار خود دفاع کند و جام قهرمانی را به چشم بادامی ها سپرده است. البته وجه مشترک سه ناکامی قبلی حضور مربیان خارجی در کادر فنی بوده و حالا امیدواریم با تیمی متشکل از ایرانی ها با فوتسال ناب ایرانی بار دیگر اقایی اسیا را از ان خود کنیم.
تیم ملی ایران در نخستین دیدارعصر امروز به مصاف حریف نه چندان قدرتمند خود یعنی اردن می رود که این دیدار به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. 
گفتنی است این اولین حضور سید محمد ناظم الشریعه در دیدارهای رسمی روی نیمکت تیم ملی ایران به عنوان سرمربی است. این مربی شیرازی از زمان حضورش در تیم ملی نتایج قابل قبولی گرفته و این بار هم امیدواریم بتوانیم با یک مربی ایرانی به عنوان قهرمانی آسیا برسیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار