حضور جانی دپ در مرد نامرئی

مرد نامرئی نیز در فهرست بازسازی فیلم‌های کلاسیک کمپانی یونیور سال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین کراش؛ کمپانی فیلمسازی یونیورسال استودیوز چندی پیش اعلام کرد قصد دارد فیلم‌هایی هیولایی خود را دوباره احیا کند. این کمپانی از الکس کورتزمن (نویسنده فیلم سینمایی تبدیل شوندگان) و کریس مورگان (نویسنده فیلم سینمایی سریع و خشمگین 7) دعوت کرد دست به خلق داستان برای ادامه فیلم‌های سینمایی قدیمی و محبوب این کمپانی بزنند.
 
فیلم سینمایی «مومیایی» نخستین فیلم از مجموعه فیلم‌های بازسازی شده است که در سال 2017 میلادی به روی پرده رفته و تام کروز در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت.
 
«مرد گرگ‌نما»، «عروس فرانکشتاین» و «موجودی در مرداب سیاه» از دیگر فیلم‌هایی هستند که کمپانی یونیورسال قصد ساخت دوباره آنها را دارد.
 
علاوه بر این؛ در جدیدترین خبرها این کمپانی «مردنامرئی» را نیز به این فهرست اضافه کرده و از جانی دپ برای ایفای نقش اصلی دعوت کرده است.
 
«مرد نامرئی» اقتباسی از داستان علمی تخیلی هربرت جورج ولز نوشته سال 1897 میلادی است. نسخه سینمایی این اثر به کارگردانی جیمز ویل در سال 1933 میلادی و هنرپیشگی کلود رینز و گلوریا استوارت در سینماهای آمریکا اکران شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار