شاهین‌طبع: در دفاع بهتر از حمله بودیم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با تقدیر از عملکرد شاگردانش در دیدار با دانشگاه آزاد گفت: در دفاع نمایش بهتری نسبت به حمله داشتیم.

مهران شاهین ‌طبع در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام مقابل دانشگاه آزاد در چارچوب هفته بیست و ششم سوپر لیگ بسکتبال گفت: در ابتدای این مسابقه تمرکز بازیکنان تیم من در حمله کم بود و بیشتر در تلاش بودند دفاع خوبی در زمین داشته باشند تا پایان نیمه اول این دیدار هم این روند در تیم پتروشیمی ادامه داشت.

وی ادامه داد: بازیکن خارجی تیم پتروشیمی در اوایل این دیدار نمایش همیشگی خود را نداشت و این موضوع کار را برای ما سخت کرده بود. با این حال در اواخر کواتر سوم و کوارتر چهارم تمرکز تیمی ما افزایش پیدا کرد.

شاهین‌طبع اضافه کرد: تیم ما در این دیدار جنگنده کار کرد و توانست نتیجه لازم را کسب کند. ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم و خوشبختانه دست پر سالن مسابقه را ترک کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی درباره قطعی شدن قهرمانی تیمش در مرحله مقدماتی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم در طول فصل نتایج خوبی بدست آوریم. تیم ما نسبتا کم افت و خیز ظاهر شد و همین موضوع منجر به صدرنشینی ما شد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار