پیام نیمار در واتس آپ؛

پیش به سوی مادرید!

به نوشته روزنامه اسپانیایی "ال کانفیدنشال"، نیمار آماده پیوستن به رئال مادرید است.

پیش به سوی مادرید!

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این ماجرا به سال 2014 باز می‌گردد، زمانی که ستاره کم سن و سال برزیلی از سانتوس راهی بارسلونا شد.

یادآوری زمانی که این داستان رخ داد، خالی از لطف نیست. در حال حاضر، آینده کاری نیمار در نیوکمپ با حرف و حدیث‌هایی رو به روست و ماجرای انتقال او از برزیل به اسپانیا در دادگاه‌ها در حال بررسی است.

نیمار به همراه پدرش در رابطه با پیوستن به جمع کاتالان‌ها، متهم به فرار مالیاتی هستند. هم چنین، خبرها حاکی از آن هستند که رئال مادرید خواهان جذب این ستاره 24 ساله است، حالا ماجرای سال 2014 چه بود؟ همه چیز به جانی کالافات مربوط می‌شود، کسی که نماینده کهکشانی‌ها در امریکای  جنوبی است.

کالافات که با افرادی همچون کریس رونالدو، روبرتو کارلوس و کاکا در ارتباط است، در دوران نوجوانی نیمار، با این مهاجم آشنا شده است. در واقع، او سعی داشت که مقدمات پیوستن نیمار به رئال را در 14 سالگی وی فراهم کند، اگر چه آرزوی کالافات هرگز به حقیقت نپیوست. در سال 2014 که کالافات به دلیل مسائل خانوادگی به اسپانیا سفر کرده بود "ال کانفیدنشال" گزارش داد که نیمار از طریق واتس آپ با وی در تماس بوده است.

پیام نیمار این بود: "جانی! بالاخره به اسپانیا رسیدی؟ می‌دونی، من رئال مادرید هستم. پیش به سوی مادرید!"

متاسفانه هیچ گونه تصویری از پیام‌های رد و بدل شده بین این دو نفر در دسترس نیست. چنانچه این اتفاق رخ دهد، نیمار از آتش خشم هواداران متعصب بارسلونا در امان نخواهد بود!

انتهای پیام/

برچسب ها: نیمار ، مادرید ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار