زنجان؛

تردد در محور زنجان- طارم تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است

مسعود خوشکام گفت: تردد در محور زنجان- طارم تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به بارش برف در محورهای استان زنجان با بیان اینکه با تلاش مسولان راهداری راه‌های اصلی استان باز شده و تردد در آنها در جریان دارد گفت: تردد در محور زنجان- طارم و دندی –تخت سلیمان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مه آلود بودن محور زنجان- بیجار و کاهش دید افقی از رانندگان خواست با احتیاط بیشتر در این محورها تردد کنند.

وی به تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای استان زنجان اشاره کرد و گفت : برف‌روبی و بازگشایی در محورهای اصلی و به موازات آن در راه های روستایی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به‌ همراه داشتن زنجیرچرخ در همه محورهای استان زنجان الزامی است، افزود: از تردد خودروها فاقد زنجیرچرخ خودداری می‌شود.

خوشکام افزود: با توجه به ناپایداری وضعیت جوی هوا به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در محورهای کوهستانی از جمله نکاتی است که باید توسط رانندگان رعایت شود.

وی از مسافران خواست پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند و افزود: تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تردد ، زنجیرچرخ ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.