شغلی با درآمد ماهانه 100 میلیون!/درآمد نجومی هند از دانشجویان ایرانی!/لحظه جالب قبل از اعدام!+تصاویر

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

 
قدرت فوق‌العاده بینایی نوزادان تا پنج ماهگی
محققان ژاپنی با مطالعه بر روی قدرت بینایی نوزادان و مقایسه آن با افراد بالغ دریافتند که نوزادان با قدرت بینایی ویژه به دنیا می‌آیند، اما این ویژگی را تنها تا پنج ماهگی حفظ می‌کنند.



وحشت در آبادان با شلیک 1000 گلوله!

هزار شلیک هوایی در آبادان وحشت شبانه را به جان همه انداخت. یکی از تیراندازها با دیدن پلیس به سمت آنها نیز آتش گشود و پا به فرار گذاشت تا اینکه در تاریکی رودخانه کارون دستگیر شد.



کارگرانی که ناگهان کارمند می‌شوند!

با وجود اینکه قراردادهای کاری ۲ میلیون شاغل در بدنه دولت ماهیت قانون کار دارد و حداقل مزد کارگری می‌گیرند اما در پایان سال به یکباره کارمند محسوب شده و به آنها عیدی کارمندی تعلق می‌گیرد.



شغلی با درآمد ماهانه 10 میلیون تومان!

در میان مشاغل آگهی‌شده این هفته برای یکی از شغل‌ها تا 10 میلیون تومان درآمد ماهانه در نظر گرفته شده است.



ایرباس های خریداری شده سال 2020 وارد کشور می شود!

مدیرعامل گروه ایرباس با بیان این‌که فقط در سال‌های اولیه در بحث تامین مالی تفاهم خرید ۱۱۸ فروند هواپیما با ایران مشارکت می‌کنیم،گفت:‌تامین مالی هنوز به دلیل محدودیت‌های موجود با مشکلاتی مواجه است و نمی‌توانیم تامین مالی خود را بر اساس دلار قرار دهیم.


بارندگی‌ها، قیمت مرغ را گران کرد

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، دلیل افزایش قیمت مرغ در دو روز اخیر را بارندگی‌‌ها و اختلال در زمینه حمل و نقل در این روزها اعلام کرد.



یک تست برای تشخیص افراد بیش فعال +عکس

پژوهشگران با طراحی یک تست جدید توانستند سطح تمرکز افراد مختلف را اندازه بگیرند.




آغاز پیش فروش بلیت نوروزی قطار از امروز

پیش فروش بلیت نوروزی قطار از امروز دوشنبه ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.


ثبت اولین قربانی انسانی در برخورد یک شی‌ء فضایی

همه ما از این موضوع آگاه هستیم که شهاب‌سنگ‌ها و اشیای آسمانی این ظرفیت را دارند که خشم خود را به شکلی بی‌رحمانه بر سر زمین فرود آوردند. از کوچک‌ترین آن‌ها که منجر به شکستن پنجره‌ها در روسیه می‌شود تا بزرگ‌ترین آن‌ها که نسل دایناسورها را منقرض می‌کند. اما تاکنون هیچ سند و مدرکی در مورد مرگ یک انسان به‌وسیله شهاب‌سنگ یا شی‌ء آسمانی در دست نبوده. البته فقط تاکنون!



با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید

اگر مثل بسیاری از مردم دنیا اضافه وزن دارید و برای کاهش وزن‌تان به سختی تلاش می‌کنید اما هنوز نتوانسته‌اید کاری از پیش ببرید، نگران نباشید.



جذابیت زنانه در دهه چهارم زندگی

با انتخاب دوستان موفق و کار آمد می توانید به انسان بهتری بدل شوید.




افزایش ورود آمریکایی ها به ایران

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با انتشار گزارشی از افزایش علاقه توریست های آمریکایی برای سفر به ایران علی رغم هشدار وزارت امور خارجه این کشور مبنی بر ریسک پذیر بودن سفر به ایران خبر داد.



جنایت اشتباهی در پی یک اسید پاشی!

کل‌کل‌های بچگانه دو دوست قدیمی، آن‌قدر جدی شد که در نهایت یک جنایت خونین را رقم زد.



آخرین وضعیت «سلحشور» در بیمارستان

«فرج‌الله سلحشور» کارگردان انقلابی و متعهد کشورمان همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.



خانم های 30 ساله، مواظب باشید!

در بیست سالگی کارهایی می کنیم و دست به تجربیات اشتباهی می زنیم که ممکن است سکویی برای پرش و فرصتی برای تجربه باشد اما با ورود به دنیای سی سالگی همه چیز دگرگون می شود...



شما چقدر برای فیس‌بوک می‌ارزید؟

اگر در انگلستان باشید تنها به اندازه یک‌سوم کسانی که در آمریکای شمالی هستند برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌ارزید و اگر جای دیگری زندگی می‌کنید، این عدد می‌تواند حتی کمتر از این باشد.



درآمد نجومی هند از دانشجویان ایرانی!

معاون آموزشی وزیر بهداشت، آماری از درآمد حاصل از تحصیل دانشجویان ایرانی رشته پزشکی در دانشگاه‌های هندوستان ارائه کرد.



همه همسر زیبا می خواهند اما...

برای یک انتخاب خوب، نباید انتظار داشت که تمام ایده آل های ما در فردی وجود داشته باشد.



دیوار مهربانی مخصوص طلبه‌ها+عکس

یک گروه از طلبه‌ها و روحانیون قمی چند سالی است تصمیم گرفتند برای کمک به نیازمندان و طلاب مستضعف نذورات و اموال اضافی و بلااستفاده را جمع آوری کنند.



دانه های گوجه فرنگی جایگزین قرص آسپرین

بسیاری از افراد در سراسر جهان روزانه آسپرین مصرف می‌کنند تا از لخته شدن خون پیشگیری کنند.


لحظه جالب قبل از اعدام!
شب آخر دوازده نفری (اعضای مؤتلفه که منصور را ترور کردند) کنار هم بودیم. روحیه همه عالی بود موقعی که مرتضی نیک‌نژاد را برای اعدام صدا زدند داشت مسواک می‌زد و به مأموران گفت: «کمی صبر کنید مسواک بزنم، آمدم!»



هدیه یک خواننده به بیمارستان شریعتی

طنین صدایی که 65 روز به گوش نرسیده بود بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان شریعتی تهران را به لرزه انداخت و نور امید را به چهره بیماران بستری در این بخش پاشید.



هزینه میلیاردی اوباما برای یک پشه

رئیس جمهور آمریکا از کاخ سفید درخواست کرده مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار را به مبارزه با ویروس زیکا اختصاص دهند.



کاریکاتور/ این زن روستایی 700پورشه وارد کرد!

مدیر کل فناوری اطلاعات گمرک خبر داد: واردات 700 پورشه توسط یک زن روستایی با سوء استفاده از کارت بازرگانی او.


هرگز از این 17 محصول نخورید ؛ خطر مرگ دارد

درحالی‌که 27 کشور مختلف، اصلاح ژنتیکی موجودات را ممنوع اعلام کرده‌اند و بسیاری از کشورها نیز از واردات بذر و محصولات تراریخته جلوگیری می‌کنند؛ عده‌ای سعی دارند تا بی‌زیان نشان دادن آن، بازارهای کشور را در اختیار این محصولات آمریکایی صهیونیستی قرار دهند.



دشواری های یک شغل عجیب

ساعت 2 بعدازظهر شیفت کارش شروع می‌شود؛ تا 10 شب؛ روزی 8 ساعت، بدون تعطیلی، بدون استراحت، بدون بیمه، هوا سرد باشد یا گرم، آلوده باشد یا پاک؛ فرقی نمی‌کند. او باید هر روز 8 ساعت کنار اتوبان بایستد و حواسش شش دانگ جمع باشد که مسافری، بدون کارت زدن سوار نشود. او یک عامل بی‌آر تی است.


اگر به آنتالیا بروید حتما کشته می شوید

در حالی‌ که داعش تهدید به انجام حملات تروریستی در سواحل و هتل‌های ترکیه کرده و از سوی دیگر کشورهایی چون روسیه سفر به ترکیه را ممنوع کرده‌اند، ایرانی‌ها همچنان برای سفر به این کشور دست و پا می‌زنند و فریب هزینه‌های پایین این مسافرت خارجی(!) را می‌خورند.



زمین ۱۵ اسفند میهمان فضایی دارد!

سازمان فضایی آمریکا (ناسا) اعلام کرد که یک سیارک 30 متری پنجم ماه مارس (15 اسفند) از نزدیک زمین عبور می کند و ممکن است فاصله آن به اندازه ای باشد که بتوان آن را با تلسکوپ مشاهده کرد.



میوه هایی که باید از خوردن آن خجالت کشید

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فروش میوه‌های خارجی از جمله سیب و گلابی از کشور آمریکا در تهران گفت: این موضوع خجالت‌آور است که ما ارزی را که با خون و دل به دست می‌آوریم برای چیزهای بی‌معنی هزینه کنیم ضمن اینکه شهردای موظف است از ورود میوه‌های خارجی جلوگیری کند.



دردسرهای بارداری در زمستان

کودکانی که در زمستان متولد می شوند، رشد کندتری دارند و به دلیل کاهش شدید دما و افزایش میزان آلودگی، بیش از کودکانی که در فصل گرم سال متولد می شوند، در معرض بیماری های خطرناک و مرگ قرار می گیرند.



آبروریزی مدیر عامل اپل با عکاسی اش!

در حاشیه بازی‌های محبوب Super Bowl آمریکا تیم کوک که خود را یکی از هواداران ورزش فوتبال آمریکایی می‌داند عکسی از جشن پیروزی تیم مورد علاقه‌اش در توییتر قرار داده که با آیفون گرفته شده و از آن‌جایی که تار و بی‌کیفیت است طعنه‌های جالبی را نیز به همراه داشته است.



مقایسه ساعات کار ایرانی با سایر کشورها

مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگری ایران با تشریح مشکلات فعلی بازار کار، مقایسه میزان دستمزد و قدرت خرید نیروهای کار ایران با سایر کشورهای دنیا از جمله پیشرفته و بحران زده، سؤالات مهمی پیرامون نقش دولتی‌ها برای بهبود وضعیت معیشتی کارگران مطرح کرد.


رژیم غذایی که قبل از عروسی باید رعایت شود

بروز دل درد، سردرد و نفخ معده می‌تواند شیرینی روز عروسی را از بین ببرد به همین دلیل زوجین باید از قبل از روز عروسی رژیم غذایی خاصی را رعایت کنند.



ازدواج دزدان دریایی در روسیه! +عکس

زوج خوش ذوقی در روسیه با پوشیدن لباس دزدان دریایی، پیمان ازدواج خود را امضا کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار