ایلام؛

رایزنی برای راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام

استاندار ایلام از رایزنی با چندین سرمایه گذار برای راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام خبرداد و گفت: در صدد هستیم تا با جلب این سرمایه گذاران این مهم بزودی محقق شود.

رایزنی برای راه اندازی فاز دوم  پالایشگاه گاز ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید در آئین راه اندازی فاز دوم میعانات گازی پتروشیمی ایلام  بر راه اندازی واحد الفین پتروشیمی استان تا پایان سال 95 تاکید کرد و گفت:  باید همه تمام توان و ظرفیت خود را برای راه اندازی این واحد در موعد مقرریعنی پایان سال 95 یا پیش تولید آن در دهه فجر سال آینده بکار گیرند.

استاندار ایلام افزود: بهره برداری از واحدهای جدید پتروشیمی شکوفایی و توسعه همه جانبه استان را به دنبال خواهد داشت و آینده امید بخشی را برای استان ترسیم خواهد کرد.

مروارید با اشاره به برنامه ریزی وزارت نفت برای احداث 10 طرح پتروشیمی پایین دستی در نقاط مختلف کشور گفت: امیدواریم استان ایلام جزء این مناطق قرار گیرد تا در رونق تولید و اشتغالزایی استان تاثیر مهمی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه  مجموعه دولت و وزارت نفت در تلاش اند  تا صنعت پتروشیمی در ایلام به قطب سوم این صنعت در کشور تبدیل شود افزود: استان ایلام آمادگی دارد تسهیلات زیربنایی مورد نیاز سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنعت را همچون آب و برق تامین کند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.