زنجان؛

اجرا پروژه تامین برق سایت کارگاهی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت : با همکاری شهرداری زنجان مراحل پایانی احداث شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف و رینگ شبکه سایت کارگاهی F&G در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اعلام این خبر گفت : ارزش اعتباری این طرح نیز 270میلیارد ریال می باشد .

کاظمی در خصوص طرح ارزشمند دیگری که موجب توسعه و بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم استان شده است افزود:موضوع بند ز قانون بودجه سالجاری که با هدف حمایت از صنعت برق و تثبیت عوارض بهسازی شبکه های توزیع برق روستایی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و با دریافت 30ریال از مشترکین برق شهری کمک بسزایی در راستای توسعه وساماندهی شبکه های روشنایی روستایی داشت

وی اضافه کرد:اقدام های موثری در این حوزه صورت گرفته و تا کنون مبلغ 420 میلیارد ریال صرف توسعه ، ساماندهی و اصلاح شبکه های روشنایی معابر روستایی استان زنجان شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از احداث 1100کیلومتر کابل خودنگهدار و جایگزینی با سیم مسی و همچنین از نصب 68کیلووات سامانه ی تولید انرژی برق خورشیدی در سطح استان زنجان خبر داد و تصریح کرد : با احداث این میزان از شبکه های کابل خودنگهدار ، کیفیت برق مصرفی مشترکین افزایش یافته و از تلفات انرژی الکتریکی نیز کاسته می شود .

کاظمی ادامه داد: همچنین با فعالیت های صورت گرفته دربخش استفاده از انرژی پاک خورشیدی ،مردم و مسئولین استانی استقبال خوبی نشان داده و امیدواریم میزان بهره مندی از انرژی فتوولتائیک را تا پایان امسال به نیم مگاوات برسانیم .



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.