زاهدان؛

بهره برداری از 23 طرح بهداشتی درمانی درسیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: 23 طرح با اعتباری معادل 672 میلیارد ریال در محدوه زیرپوشش این دانشگاه در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛ دکتر محمودرضا میری در جمع خبرنگاران افزود: ساخت و تجهیز پنج باب خانه بهداشت، راه اندازی چهار مرکز بهداشتی درمانی، تجهیز و راه اندازی یک پایگاه سلامت و یک واحد دندانپزشکی و راه اندازی دو همراه سرا در بیمارستان های شهرستان زاهدان از جمله مهمترین طرح های راه اندازی شده این دانشگاه در دهه فجر است.

وی طرح تحول نظام سلامت را گامی ارزنده در راستای ارتقای بهداشت و درمان کشور ذکر کرد وتصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استقرار نظام شبکه بهداشت و درمان در سال 65، نظام حمایتی بیمه در سال 73 و طرح تحول نظام سلامت مهمترین اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقای وضعیت سلامت جامعه بود که خوشبختانه نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

میری ادامه داد: دولت تدبیر و امید در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب با اجرای طرح تحول سلامت توانست گام های بسیار خوبی را در حمایت مالی از مردم و بیماران بردارد که کاهش هزینه درمانی در بیمارستان ها به زیر هشت درصد از جمله این حمایت ها است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.