شیراز؛

بازدید از شیوه توزيع شير در 500 مدرسه شیراز

مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شیراز، گفت: در فصل پاییز، 838 بازدید از 500 مدرسه در شیراز انجام و بر شیوه توزیع شیر در مدرسه، نظارت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر "هنگامه خضری"، افزود: در اين نظارت ها، كارشناسان بهداشتی در خصوص اهميت مصرف شير به دانش آموزان و معلمان، آموزش هایی، ارایه دادند.

وی ادامه داد: کارشناسان سلامت مرکز بهداشت شهدای والفجر در این بازدیدها، اهميت مصرف شير به صورت روزانه كه باعث استحكام استخوان ها، دندان ها و پيشگيري از ابتلا به پوكی استخوان در ميانسالی مي شود را همراه با نقش مهم آن در ارتقای سلامتی، مورد تاكيد قرار دادند.

مسوول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز، اضافه کرد: در فصل پاييز به طور متوسط، هفته ای سه روز، کار توزیع شير در میان دانش آموزان مدارس زيرمجموعه مركز بهداشت شهدای والفجر، انجام شد.

دکتر "خضری"، در خصوص آمار نظارت بر توزیع شير مدارس، گفت: در پاییز پارسال، 266 بازديد، انجام شد که امسال به 838 بازدید، افزايش يافته است.  
وی افزود: شست و شوی دست ها با آب و صابون قبل از مصرف، جمع آوری بسته های خالی در سطل زباله پس از مصرف، خودداری از مصرف در صورت وجود بو، رنگ نامناسب و بريدگی و دلمه شدن يا بادكردگی غير طبيعی ظروف بسته بندی، استفاده از نی و لیوان کاغذی بهداشتی، از شرایط مصرف شیر در مدرسه، است.

انتهای پیام/س
برچسب ها: بازدید ، توزیع ، شیر ، مدرسه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.