بیرجند ؛

امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش؛ افتتاح مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش

با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ، مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش در بیرجند به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ، مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش در بیرجند به بهره برداری رسید و با راه اندازی این مرکز اسکان فرهنگیان بیمار خراسان جنوبی در مرکز استان تسهیل شد.

لامعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت :این مرکز در 4 طبقه با زیربنای بیش از سه هزار و 300 متر مربع ساخته شده است که با داشتن 17 سوئیت، ظرفیت پذیرش 90 نفر را دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش هم گفت: تا کنون 6 مرکز آموزشی ، فرهنگی و رفاهی ویژه فرهنگیان در کشور به بهره برداری رسیده است و 5 مرکز دیگرتا نیمه اول سال 95 به بهره برداری می رسد .

آقای بطحایی همچنین از اجرای مرحله دوم نظام سنجش صلاحیت فرهنگیان از سال آینده خبر داد و افزود : بااجرای این مرحله، از این پس رتبه بندی های بعدی و پرداخت های افراد بر اساس ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان خواهد بود. برای ساخت این مرکز 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه ش.خراسان جنوبی 15 هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.