قم؛

کتاب شهدای دانشجوی مدافع حرم در قم

توانا رئیس بسیج دانشجویی قم گفت: این کتاب به معرفی سوابق و رزومه دانشجویان شهید مدافع حرم که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت نائل شدند می پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ روحیه مقاومت و شهادت در حوزه و دانشگاه و در نسل جوان وجود دارد و علما و مراجع تقلید پیشگامان فرهنگ جهاد و شهادت هستند.

توانا رئیس بسیج دانشجویی قم بیان کرد: امروز دانشجویان در جبهه مقابله با کفر قرار دارند و در دفاع از حرم حضرت زینب(س)  به شهادت می رسند که برگزاری نخستین کنگره ملی بزرگداشت شهدای  دانشجوی مدافع حرم در راستای بزرگداشت مقام شامخ این شهدا است.

وی افزود: با تصویب شورای شهر قم خیابان دانشگاه پردیس به نام خیابان شهید اسداللهی که شهید دانشجوی مدافع حرم است تغییر نام پیدا می کند.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا برای حضور در این مراسم دعوت ‌و امیر سرتیبپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء یکی از سخنرانان این مراسم است که تلاش می کنیم تا آیات عظام نیز در این مراسم حضور پیدا کنند.

در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاههای استان قم باید به صورت مشارکت فعال در نخستین کنگره شهدای دانشجوی مدافع حرم شرکت کنند و به صورت نمادین هر دانشگاه مبلغی را به عنوان کمک به جریان مقاومت در منطقه کمک کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.