ساری ؛

آمل میزبان بسکتبال قهرمانی جوانان غرب آسیا

با موافقت فدراسیون بسکتبال، شهرستان آمل به عنوان میزبان مرحله گروهی مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا انتخاب شد.

آمل میزبان بسکتبال قهرمانی جوانان غرب آسیابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیرهیات بسکتبال مازندران گفت: شهرستان آمل از میان گزینه های شهرهای اصفهان، مشهد ، تهران و تبریز و با موافقت فدراسیون بسکتبال مبنی بر برگزاری این مسابقات درسایرمناطق کشور انتخاب شد.

علی محمد رجایی افزود: مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان غرب آسیا روزهای 2 تا 7 اردیبهشت ماه سال 95 در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.

دبیرهیات بسکتبال مازندران ادامه داد : دراین مسابقات تیم های ملی بسکتبال جوانان ایران، عراق، سوریه،اردون ولبنان دوره ای در آمل با هم رقابت ودرنهایت دو تیم اول ودوم این گروه به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا صعود خواهند کرد.

رجایی با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد مهم آسیایی نیازمند همت و حضور جدی مسئولان استانی وشهرستان آمل را می طلبد، تصریح کرد: در هفته آینده ستاد برگزاری این مسابقات دراستان تشکیل و کمیته های اجرایی این مسابقات هم مشخص خواهند شد.

وی ابرازامیدواری کرد: هیات بسکتبال مازندران در تلاش است تا با برگزاری مطلوب مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان غرب آسیا در آمل، مرحله نهایی این مسابقات را نیز در این شهرستان برگزار کند.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: آمل ، میزبان ، بسکتبال ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.