عطایی: حرفه‌ای نیست اما شرایط مسابقه را نداشتیم/ لیگ برای ما تمام شده است

سرمربی تیم والیبال کاله درباره انصراف تیمش از حضور در دیدار پایانی لیگ برتر گفت: این درست است که چنین تصمیماتی خیلی حرفه‌ای نیست اما شرایط مناسب برای بازی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انصراف تیم کاله از حضور در دیدار پایانی رقابت‌های مقدماتی لیگ برتر والیبال ، گفت: لیگ برای ما تمام شده است و از آنجایی که نتیجه بازی تاثیری در جایگاه تیم ما ندارد و البته در تیم حریفمان هم بی‌تاثیر است، تصمیم گرفتیم در این دیدار حضور پیدا نکنیم هر چند شاید تصمیم چندان حرفه‌ای نبوده باشد.
وی ادامه داد: شاید عدم حضور یک تیم در یک مسابقه آن هم در لیگ حرفه‌ای شکل خوبی شاید نداشته باشد اما به هر حال شرایطی که رقم خورد با پیش بینی خودمان سازگار نبود و این تصمیم گرفته شد.
عطایی با بیان این مطلب که بر اساس آیین نامه سازمان لیگ هر تیم حق دارد در یک بازی حضور پیدا نکند،‌گفت: به سازمان لیگ اعلام کردیم که تیم از نظر شرایط روحی در وضعیت مناسبی نیست و نمی‌تواند در این دیدار به میدان برود.
سرمربی تیم والیبال کاله با اشاره به این که به آنچه در تصوراتمان بود دست پیدا نکردیم، ‌اظهار داشت: خواسته ما در ابتدای فصل این بود که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در میانه‌های جدول باشیم، می‌توانست این شرایط مهیا شود اما پایین تر از توقعات خودمان عمل کردیم و آنچه مدنظرمان بود رخ نداد.
عطایی نتایج ضعیف تیم کاله در این فصل از رقابت‌ها را تجربه بسیار بدی دانست و افزود: برای من و برای همه تیم تجربه تلخی رقم خورد. امیدوارم بتوانیم در آینده این ضعف‌ها را رفع کنیم.
وی اضافه کرد: تیم ما بد یارگیری کرد و هارمونی ذهنی لازم بین نفرات تیم وجود نداشت. هر چقدر ترکیب را تغییر دادیم اما نفرات با هم جفت و جور نشدند. ما سه بازیکن را یک هفته مانده به آغاز مسابقات جذب کردیم و نتوانستیم تا پایان فصل به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم.
عطایی در پاسخ به این سوال که آیا تیم والیبال کاله سال آینده هم در لیگ حضور خواهد داشت، گفت: کاله تیمی نیست که با یک شکست فاصله بگیرد و از لیگ کناره‌گیری کند. قطعا کاله فصل آینده هم در لیگ حضور دارد اما باید دید رویکرد مدیران باشگاه برای فصل بعد چه خواهد بود.
سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره کیفیت برگزاری این فصل از لیگ برتر والیبال گفت: فشردگی لیگ امسال بسیار زیاد بود. این که برخی ها می‌گویند لیگ با کیفیتی بود را قبول ندارم. 
وی افزود: عملکرد و آمار تیم‌ها و بازیکنان را در این فصل بررسی و با فصل قبل مقایسه کردم اما تفاوت چندانی ندیدم. آمارها بسیار به فصل قبل شباهت داشت. خیلی تفاوتی ایجاد نشده بود و فقط بازی‌ها خیلی سخت بود و تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده بودند و نمی‌شد پیش‌بینی دقیقی از نتایج داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار