شیراز؛

19 بهمن طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابي ايران است

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: حرکت شجاعانه پرسنل نیروي ھوايي ارتش در 19 بھمن 1357 از شکننده ترين ضربات بر پیکر رژيم شاھنشاھي بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" افزود: در اين روز، نظامیان متعھد نیروي ھوايي، با حضور در اقامتگاه رھبر بزرگ انقلاب اسلامي در مدرسه "رفاه" و بیعت با حضرت امام، سندي از افتخار، حماسه، رشادت و ايمان را در برگ ھاي زرين انقلاب اسلامي به ثبت رسانیدند.

وي ادامه داد: اين حماسه حضور و بیعت قاطعانه ارتش، طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابي بود و اينگونه بود که ارتشي که مھمترين پشتوانه رژيم استبدادي پھلوي مي نمود، به علت تحولي که انقلاب در روح انسان ھا پديد آورده بود، در خدمت آرمان انقلاب اسلامي درآمد.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: این روز آگاھی و بصیرت ملت ایران را نشان داد و به تمامی توطئه ھای طاغوت خط بطلان کشید و بدون تردید این حرکت ھوانیروز سندی زنده بر غیرتمندی و شجاعت آنان است و امروز پس از گذشت 37 سال از انقلاب و علیرغم ھمه تھدیدھا، ارتش ایران با اتکا به خودباوری، به موفقیت ھای بزرگی دست یافته است.

سردار "گودرزي" به رشادت هاي دلاورمردان ارتش غيور جمهوري اسلامي ايران در همه زمينه ها در مقابله با دشمنان اين مرز و بوم اشاره كرد و گفت: در طول انقلاب نیز خصوصا در 8 سال دفاع مقدس، ارتش جمهوري اسلامي حماسه ھاي پر شوري در دفاع از کیان اسلام و انقلاب آفريدند و رشادت ھای كم نظیری از خود نشان دادند.

وي بيان كرد: ايام الله دهه فجر و 19 بهمن ماه فرصتي است تا بار دیگر یاد و خاطره وفاداری نیروھای متعھد و انقلابی ارتش به میثاق ھای انقلاب اسلامی و رزم شجاعانه آنان در برابر دشمن متجاوز، گرامی داشته شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: بهمن ، ارتش ، مسلمان ، ایران ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.