استاندار لاذقیه: دستاورد‌های ارتش سوریه دال بر موفقیت‌آمیز بودن همکاری با مسکو است

استاندار لاذقیه سوریه گفت دستاورد‌های اخیر ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم نشان‌دهنده موفقیت همکاری نظامی این کشور با روسیه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استاندار لاذقیه سوریه روز دوشنبه گفت موفقیت‌های اخیر ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم شاهدی بر موفقیت همکاری سوریه با نیروی هوایی روسیه است. 

 «ابراهیم سالم» در سخنانی در جمع نیروهای داوطلب مردمی گفت: «این پیروزی‌ها نشان دهنده همکاری خوب ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه است. این موفقیت‌ها نشان می‌دهند که مردم ما از سرزمین خود محافظت می‌کنند و هرگز اجازه نخواهند داد این سرزمین به دست تروریست‌ها تکه تکه شود.» 

وی این سخنان را در جمع صد‌ها نیروی داوطلب در مرکز لاذقیه بیان کرد. این نیرو‌ها با گذراندن دوره‌های آموزشی لازم، در انتظار استقرار در مناطق درگیری هستند. به گفته استاندار لاذقیه، این پنجمین گروه از نیروهای داوطلب است. 

هفته قبل ارتش سوریه توانست خطوط تدارکاتی تروریست‌ها را از ترکیه در شمال حلب قطع کند. نیروهای ارتش سوریه همچنین توانستند با حمایت مبارزان محلی، محاصره شهرهای «نبل» و «الزهرا» را بشکنند. در شرایط کنونی نیز ارتش تلاش می‌کند کنترل مرز سوریه با ترکیه را در اختیار گیرد. 

روسیه از سی‌ام سپتامبر سال ۲۰۱۵ بنا به درخواست بشار اسد رئیس جمهور سوریه، حملاتی هوایی را علیه ترویست‌های تکفیری صهیونیستی داعش آغاز کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار