آذربایجان شرقی؛

نشست مبلغین طرح هجرت آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت علما علاوه بر فراگیری علوم اسلامی و تذهیب نفس خود به وسیله مطالعه بیشتر به شبهات جوانان و مردم پاسخ دهند.

به گزارش نشست مبلغین طرح هجرت آذربایجان شرقیگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت علما علاوه بر فراگیری علوم اسلامی و تذهیب نفس خود به وسیله مطالعه بیشتر به شبهات جوانان و مردم پاسخ دهند.

آیت الله مجتهد شبستری در نشست مبلغین طرح هجرت آذربایجان شرقی با بیان اینکه از نظر متون اسلامی مقام روحانیت و علمای دین بالاتر از مقام شهداست افزود علما باید ضمن تبلیغ کلامی به وسیله تبلیغ عملی که تاثیر بیشتری دارد ؛ مردم و به خصوص جوانان را مجذوب اسلام کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را امتحانی بزرگ برای مردم دانست و افزود روحانیون باید علاوه بر دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بدون اینکه فردی با مصداق خاص را معرفی کنند با بیان معیارهای انتخاب صحیح ، موجب انتخاب افراد با صلاحیت شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین از مردم متدین و انقلابی خواست در قبال این انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبری احساس مسئولیت کنند و نگذارند اقلیتی که کمی با مقام شامخ ولایت زاویه دارند سرکار بیایند.

190 مبلغ علوم اسلامی به همراه خانواده هایشان به منظور ترویج امور مذهبی ،عقاید اسلامی و مذهبی و ملی در طرح قالب هجرت در روستاها و مناطق پرجمعیت استان حضور دارند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تبریز ، نشست مبلغین ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.