بندرعباس؛

حضور اتوبوس شادی همزمان با برگزاری جشن‌های انقلاب

اتوبوس شادی همزمان با برگزاری جشن‌های انقلاب با نام فجر همدلی به اجرای برنامه‌های مفرح مختص کودکان در بندرعباس می‌پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندر عباس؛مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: همزمان با ایام ا.. دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن‌های  انقلاب در ۱۰ محله از سطح شهر بندرعباس توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در حال برگزاری است.

محمدرضا کهوری افزود: اتوبوس شادی به اتفاق مربیان آموزشی مجرب و کادر تخصصی سازمان حمل و نقل و ترافیک در محلات حضور می‌یابد.

وی با اشاره به این که این حرکت با رویکرد نوینی که در عرصه فرهنگ‌سازی ترافیک رقم زده، به دنبال نهادینه کردن رفتارهای صحیح است، افزود: بخشی از آموزش‌هایی که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس انجام می‌شود، مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: آموزش ایمنی ترافیک به کودکان یکی از اهداف این سازمان محسوب می‌شود که با توجه به همراه بودن با تمرین قوانین و مقررات، بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

کهوری افزود: به همین منظور لازم است آموزش تدریجی از سنین کودکی و در رده‌های مختلف سنی مطابق با روحیات و شرایط ذهنی کودکان صورت پذیرد تا جایی که یک فرد قبل از اخذ گواهینامه رانندگی با مفاهیم ایمنی ترافیک آشنا شده باشد.

وی گفت: این اتوبوس مجهز به علائم ترافیکی و تابلوهای اخباری، اخطاری، انتظامی در قالب یک محیط آموزشی سیار با کلیه امکانات است که کودکان می‌توانند از این فضای آموزشی بهره لازم را ببرند.

کهوری افزود: این آموزش‌ها، به صورت حضوری هستند، یعنی آموزش‌دهنده و آموزش‌گیرنده در یک زمان و در یک مکان هستند و رابطه مستقیم با هم دارند که در فراگیری نقش بسیار مؤثری را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.