ساری؛

عمرانی تنیسور مازندرانی دوم شد

پوریا عمرانی تنها نماینده تنیس مازندران با قبول یک شکست دوم شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در اين مسابقات پوريا عمراني به عنوان تنها مازندراني به رقابت با ساير حريفان پرداخت. نوشاد و نيما عالميان نيز از قبل از حضور در اين رقابت ها معاف شده بودند.

این پیکارها با حضور 5 بازیکن برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک آغاز شد اما با انصراف مهران احدی از دور دوم به دلیل مصدومیت با 4 نفر پیگیری شد .

پوريا عمراني نماينده شايسته مازندران در اين پيكارها، در 4 ديدار خود صاحب 3 پيروزي و يك شكست شد و در پايان روز اول با كسب 5 امتياز پس از میدیا لطف الله نسبی در رده دوم قرار گرفت.

در پایان این دور از رقابت ها میدیا لطف الله نسبی بدون باخت با 6 امتیاز در صدر قرار گرفت . پوریا عمرانی با 5 امتیاز و محمد فرقدانی با 4 امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند . محمد اصلمند نیز با 3 امتیاز در رده چهارم ایستاد .

این چهار بازیکن در دور دوم با یکدیگر بازی خواهند کرد و نفر اول به همراه برادران عالمیان و نوروزی به مسابقات انتخابی المپیک در هنگ کنگ اعزام می‌شوند. ضریب امتیازی هر دو مسابقه یکسان محاسبه خواهد شد .

مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 ریو 25 الی 29 فروردین ماه سال آینده در هنگ کنگ برگزار می‌شود .

رقابت های انتخابی تيم ملي تنيس روي ميز برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک با حضور 5 بازیکن در آکادمی مجموعه انقلاب تهران برگزار شد .

انتهای پیام /ف

برچسب ها: عمرانی ، تنیسور ، مازندران ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.