کیارستمی:

سفر شجاعی ارتباطی به مسابقات لاس وگاس نداشت

دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: شجاعی برای هدف دیگری به آمریکا سفر کرده بود و اعزام وی ارتباطی به مسابقات لاس وگاس نداشت.

سفر شجاعی ارتباطی به مسابقات لاس وگاس نداشترضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واکنش به سفر تیم ملی کامپوند به همراه برخی مسئولان به مسابقات لاس وگاس آمریکا تصریح کرد: مسابقات لاس وگاس فینال فینالیست‌های مسابقات داخل سالن بود که هر سال در آمریکا برگزار می شود و به دنبال آن چون تمام کمانداران از سراسر جهان حضور داشتند فدراسیون آمریکا از این فرصت استفاده کرد و یک رقابت آزاد بین تمام ورزشکاران برگزار کرد.
 
وی درباره سفر برخی مسئولان به همراه تیم ملی به آمریکا عنوان کرد: همه افرادی که به همراه تیم به آمریکا سفر کردند از طرف وزارت ورزش معرفی شدند و فدراسیون خارج از مصوبه افراد دیگر را اعزام نکرد.
 
وی ادامه داد: به جز اعضای تیم ملی که 4 نفر بودند به همراه مربی، سرپرست و نماینده حراست که وزارت ورزش معرفی کرده بود، موفق به گرفتن ویزا نشد بنابراین ناظمی به عنوان نماینده جایگزین معرفی کردند البته یک کارشناس هم قرار بود به همراه تیم اعزام شود که امکان پذیر نشد.
 
دبیر فدراسیون تیر و کمان افزود: سفر شجاعی به آمریکا از قبل پیش بینی شده بود و طبق برنامه ریزی به همراه تیم رفت که ارتباطی به مسابقات لاس وگاس نداشت.
 
رئیس فدراسیون در این سفر با فدراسیون آمریکا تفاهم نامه ای امضا کرد، از آن جایی که بیش از 90 درصد تجهیزات تیر و کمان از آمریکا و از طریق کشورهای دیگر وارد می شود، هزینه های آن 4 برابر می شود.
 
کیارستمی گفت: بنابراین در این تفاهم نامه قرار شد که فدراسیون آمریکا از نظر فنی به ما کمک کنند و تجهیزات بهتری در اختیار ما قرار دهد البته در این سفر فدراسیون آمریکا 8 کمان کامپوند به ما هدیه داد که قیمت آن بیش از 80 میلیون است.
 
وی ادامه داد: قطعا اثرات این تفاهم نامه را در آینده خواهیم دید سفر شجاعی ربطی به مسابقات نداشت و برای همکاری بیشتر با فدراسیون آمریکا بود چون این کشور مهد تجهیزات تیر و کمان است و بیشتر کشورهای دنیا تجهیزات ورزشی تیر و کمان را از آمریکا تهیه می کنند.
 
دبیر فدراسیون تیر و کمان افزود: انتقاد خوب است اما باید منصفانه باشد اکنون کمتر از 8 ماه به المپیک مانده و تیم ملی نیاز به همدلی دارد تا حضوری قدرتمند در المپیک داشته باشد، فدراسیون تیر و کمان تابع قانون است و خارج از قوانین و مصوبه های وزارت ورزش اقدام به کاری نمی کند.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار